בריאות

ביידן שלילי לקורונה ויצא מבידוד: איפה הנשיא הלך לבלות?

הנשיא ג'ו ביידן סיים את הבידוד בבית הלבן לאחר בדיקת קורונה שלילית שניה ברציפות, וכעת הוא צפוי לחזור למעורבות ציבורית ולנסיעות. עם שחרורו עלה ביידן ל-Marine One בדרך לבילוי עם אשתו ג'יל בחוף Rehoboth, יעד נופש פופולרי במדינתם דלאוור
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום flickr)
הנשיא ביידן יסיים את הבידוד בבית הלבן לאחר בדיקת COVID-19 שלילית שניה ביום ראשון. במזכר למזכירת העיתונות של הבית הלבן, קארין ז'אן-פייר, אמרה רופאת הנשיא, ד"ר קווין אוקונור, כי בדיקת האנטיגן SARS-CoV-2 של ביידן "הייתה שלילית במשך יום שני ברציפות".
"הוא יחזור בבטחה למעורבות ציבורית ולנסיעות לנשיאות" נאמר במזכר שפורסם היום (ראשון). ביידן צולם כשהוא עוזב את הבית הלבן ביום ראשון כדי לעלות על Marine One.
"אני מרגיש מצוין", אמר ביידן לפני שעלה למטוס, לפי סוכנות הידיעות AP. בני הזוג ביידן היו צפויים לבלות את היום בחוף Rehoboth, יעד נופש פופולרי בדלאוור.
בשבת אמר אוקונור שהנשיא "ממשיך להרגיש טוב מאוד", בהכרזה על הבדיקה השלילית הראשונה שלו מאז נדבק שוב ביידן בנגיף בשבת שעברה.
 
הנשיא נבחן לראשונה חיובי לנגיף הקורונה ב-21 ביולי, למרות שהוא מחוסן לחלוטין ומקבל חיזוק פעמיים. לדברי הרופא שלו, הסימנים החיוניים של ביידן נשארו תקינים לאורך כל תקופת ההדבקה שלו, אבל הסימפטומים שלו כללו נזלת, שיעול, כאב גרון וכאבי גוף.
לאחר בידוד של מספר ימים, ביידן נבדק ויצא שלילי ב-26 ביולי וב-27 ביולי, כאשר נשא נאום בגן הוורדים, ואמר לאמריקאים שהם יכולים "לחיות בלי פחד" מהנגיף אם הם יקבלו זריקות דחף, לבדוק את עצמם ולקבל טיפול אם צריך.
אבל ביידן תפס מקרה ריבאונד של COVID-19 ב-30 ביולי, מה שאילץ אותו להתבודד שוב. הוא נשא מדי פעם נאומים ממרפסת הבית הלבן, כמו כאשר סימן את הריגת מנהיג אל-קאעידה או דיווח חזק על משרות. הוא המשיך בבדיקה חיובית עד יום שבת, אז קיבל את התוצאה השלילית הראשונה שלו.
בזמן שהנשיא התבודד במעון הבית הלבן, נשארה הגברת הראשונה בדלאוור. בני הזוג ביידן אמורים לבקר בקנטקי ביום שני כדי לראות נזקי שיטפונות ולהיפגש עם משפחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה