בריאות

תושבי באר שבע ואופקים יכולים לשתות לרוויה

על פי דו"ח איכות המים של "מי שבע" של החציון הראשון לשנת 2022 תושבי באר שבע והסביבה יכולים ליהנות משתיית מי ברז ולהיות רגועים, המים נמצאו נקיים מבקטריות

מערכת ice | 
מים (צילום פלאש 90/ חן ליאופולד)
חברת "מי שבע" פרסמה דו"ח איכות מים של החציון הראשון השנה המוכיח כי מי השתייה נקיים וחפים מכל חיידק. מתוך 638 בדיקות בקטרליות של רשת המים העירונית בבאר שבע ו-111 בדיקות באופקים 100% היו תקינות ולא זוהתה כל חריגה מהתקנים שנקבעו על ידי משרד הבריאות.
על פי דו"חות של חברת "מי שקמה" המצב בחולון פחות מזהיר. מתוך 371 בדיקות ברבעון השני של 2022 ו-347 בדיקות בקטרליות ברבעון הראשון התגלו בין 1-3 בדיקות חריגות. כאשר מתגלות חריגות יש לחברת המים 24 שעות לטפל בבעיה ולאחר מכן מתבצעת בדיקה חוזרת.
 
מחלקת איכות המים בחברות המים בערים השונות מבצעות בדיקות בקטרליות וכימיות באופן יומיומי, חודשי ותקופתי. הבדיקות נערכות ברשת המים, בחיבורי חברת מקורות לצנרת העירונית, במאגרים ובבארות. תוצאות הבדיקה בבאר שבע ואופקים הן יוצאות מן הכלל.
 
אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע" מסר כי: "כמו בשנים הקודמות, גם הפעם אני שמח על כך שדו"ח איכות המים החציוני מעיד על כך שאיכות מי השתייה המסופקים בערים באר שבע ואופקים עומדת בתקנות בריאות העם והמים ראויים לשתייה. אנו ב'מי שבע' מחויבים לאיכות המים ולשירות שאנו מעניקים ללקוחותינו. גם בשנה זו לא ויתרנו על אף בדיקה וביצענו כלל הצעדים הנדרשים על מנת לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו תוך הקפדה על הוראות החוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה