בריאות

הקורונה חוזרת? סין מנסה להשתלט על נגיף חדש שהתפרץ במדינה

מקרי קוביד חדשים התפרצו באיזורים בסין, מה שגרם לרשויות מקומיות רבות להדק את הפיקוח על התנועה במדינה

מערכת ice | 
קורונה (צילום freepik)
כ-4.8% מהתוצר המקומי הגולמי של סין הושפע לרעה מהבקרות על התפרצות הנגיף החדש של קוביד החל מיום שני. זה עלייה לעומת 4.3% לפני שבוע. שלושה ממחוזות מרכז העיר של שנגחאי הורו ביום שני לסגירה זמנית של מקומות בילוי כמו בתי קפה, על פי ההודעות הרשמיות.
ביום שלישי, בתי ספר רבים בעיר שיאן המרכזית בסין ביטלו שיעורים עבור רוב התלמידים, על פי כלי חדשות מקומיים. האשטאג על הסגירות הפתאומיות היה אחד מהפריטים הפופולריים ביותר ב-Weibo, פלטפורמת המדיה החברתית דמוית טוויטר של סין. מחלקת החינוך של שיאן לא הגיבה מיד כשהתבקשו לתגובה.
 
הצעדים באים בעקבות חג לאומי שנמשך במשך שבוע שהסתיים ביום שישי, במהלכו "נראה שהמצב הכללי של קוביד בסין הידרדר באופן מהותי", אמר הכלכלן סין הראשי של נומורה טינג לו. הדו"ח הצביע על הנעילה מאז ה-4 באוקטובר של עיר התיירות הפופולרית בדרום מחוז יונאן, האיסור של שינג'יאנג על אנשים לעזוב את האזור עקב התפרצות מקומית של קוביד, ונעילה בעיר הייקו שבמחוז היינאן ב-6 באוקטובר.
 
סין דיווחה על 427 מקרי קוביד סימפטומטיים חדשים ביותר מ-20 מהאזורים ברמת המחוז במדינה. כאשר מוסיפים זיהומים ללא תסמינים, מספר המקרים היומי עלתה על 2,000 והגיע כמעט מכל 31 האזורים ברמת המחוז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה