בריאות

זעזוע בבתי החולים: צילם ילדים בעירום בזמן טיפול רפואי

חקירה הסמויה נפתחה בימ"ר, לאחר שהתקבל מידע שהעלה חשד כי ברשותו של סניטר חדר ניתוח מצויים קטעי תוכן פדופילי שצילם ואסף בעצמו
מערכת ice | 
חדר ניתוח-אילוסטרציה (צילום freepik)
חקירה של מחלקת המוסר ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז ת"א, חשפה פעילות פדופילית של שני גברים, דניל יעקב תושב רמת גן בן 35 ואורן חננייב תושב קרית ים בן 28, החשודים בביצוע עבירות פדופיליה, וכן עבירות מין תוך ניצול גישתם לחדרי ניתוח בבתי החולים בגוש דן ובצפון בהם הם מועסקים.
במהלך החקירה עלה כי, ברשותו של יעקב אלפי סרטים ותמונות בעלי תוכן פדופילי מובהק ובהם תיעוד עבירות מין של בגירים בתינוקות וילדים, וכן התכתבות עניפה בנושאי פדופיליה עם גברים נוספים. בנוסף, גילו החוקרים סרטונים ותמונות אותם צילם החשוד בו הוא מופיע מבצע מעשים מגונים בתינוקת ובילד קטן של מכריו, וכן תמונה של ילדה לפני ניתוח שצולמה על ידו בבית החולים ללא ידיעתה בבית החולים כשפלג גופה התחתון עירום.  
החקירה הסמויה נפתחה בימ"ר, לאחר שהתקבל מידע שהעלה חשד כי ברשותו של דניל יעקב מצוי תוכן פדופילי. לפני כחודש הגיעו בלשי הימ"ר לביתו בר"ג, עצרו אותו, ערכו חיפוש במקום ותפסו את המחשבים והמכשירים הסלולריים שהיו ברשותו. 
במקביל, הגיעו החוקרים לבית חולים במרכז הארץ, שם מועסק החשוד כסניטר בחדר ניתוח, ערכו חיפוש בארונית האישית שלו ותפסו מכשיר סלולרי נוסף וספר בתחום רפואת ילדים המכיל תצלומים רבים. 
החשוד הועבר לחקירה במחלק המוסר ובמקביל, החל תהליך מיצוי ראיות ממכשירי הסלולר שלו והמחשבים ששמשו אותו. מניתוח ההתכתבויות של יעקב, הגיעו החוקרים לחשוד חננייב, אח חדר ניתוח בבית חולים בצפון הארץ, עצרו אותו ותפסו את המכשירים הסלולריים והמחשבים שברשותו.
בניתוח ההתכתבויות של החשוד, נמצאו שיחות רבות עם יעקב, בו הוא ממליץ לו על תרופות טשטוש בהם יעשה שימוש כדי להקטין התנגדות אצל ילדים בזמן תקיפה מינית. במהלך מיצוי הראיות ממכשיר הטלפון שלו, התגלתה תמונה שצילם החשוד, בה נראה פלג גוף תחתון של אישה בעירום בזמן ניתוח, וכן צילום של החשוד מבצע פעולה מינית בבובת תינוק. 
 
בנוסף, תפסו החוקרים ברשותו של חננייב אלפי תמונות וסרטים בעלי תוכן פדופילי מובהק. בהתכתבויות בין החשוד לבין יעקב, מצאו החוקרים הצעות של החשוד למשחקי ילדים המומלצים על ידו, במהלכם ניתן לבצע בקטין פעולות מיניות שייחשבו בעיני הקורבן כחלק מהמשחק. 
החשוד דניל יעקב, נחקר ממושכות בחשד לביצוע עבירות מין בקטין מתחת לגיל 14, החזקת והפצת חומרי תועבה ועבירות נוספות, וחננייב נחקר בחשד לשידול למעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14, החזקת חומרי תועבה ועברות נוספות, ומעצרם הוארך מעת לעת. 
 נגד השניים תוגש הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה