בריאות

מחדל בדרום: כ-80 ילדים נדבקו בסלמונלה בגן, ארבעה אושפזו

כ-80 ילדים מהדרום אובחנו בסלמונלה וארבעה מהם אושפזו. אירוע הזיהום התרחש במספר גני ילדים במועצה המקומית מרחבים לאחר שקייטרינג אחד סיפק אוכל ליותר משני הגנים להם הותר לו לספק את מוצריו
מערכת ice | 
פעוט (צילום pixabay)
אירוע בריאותי נוסף בארץ: כ-80 ילדים מהדרום אובחנו בסלמונלה וארבעה מהם אושפזו. אירוע הזיהום התרחש במספר גני ילדים במועצה המקומית מרחבים לאחר שקייטרינג אחד סיפק אוכל ליותר משני הגנים להם הותר לו לספק את מוצריו, ולכן בעקבות העומס לא עמד בתקנות הנדרשות של משרד הבריאות ואפילו ערבב בין מזונות שונים.
לפי הפרסום ב-ynet, המחדל הבריאותי החל ביום חמישי שעבר. אחת הגננות שמה לכך שילדים רבים סובלים ממחלות מעיים ולכן דיווחה למשרד הבריאות. צוות של המשרד בדק ואכן מצא כי כ-80 ילדים נדבקו. כמו כן, נבדק העסק שנחשד באספקת אוכל לא לפי ההיתר שקיבל ממשרד הבריאות ואכן הבדיקות שנעשו נמצאו כחיוביות לסלמונלה. 
 
המטבח של החברה החשודה בהדבקה הזו נסגר וכעת חברה אחרת מספקת לגנים את האוכל. 
כזכור, אירוע זיהום שכזה הוא לא הראשון לאחרונה. לפני זמן מה דווח על אירוע בו חלו שתי נשים בהיריון במסעדת טופולופומפו. אחרי בדיקה של משרד הבריאות נמצא כי כמה מחברי הצוות במסעדה לא שמרו על התקנות. המסעדה נפתחה לאחרונה אחרי מספר שינויים מקיפים באופן ההתנהלות והשמירה על הנחיות משרד הבריאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה