חדשות

מנכ"לית ויסוצקי לשעבר נילי צור מונתה לדירקטורית במילניום פוד-טק

צור, בת ה-53, תשמש כדירקטורית בלתי תלויה. בתחילת השנה הודיעה על פרישתה מניהול קבוצת ויסוצקי לאחר למעלה משנתיים. קודם לכן שימשה כמשנה למנכ״ל קבוצת אסם וכראש החטיבה הבינלאומית של החברה

נילי צור (צילום סיון פרג)
מילניום פוד-טק הודיעה היום (ראשון) על מינויה של נילי צור, בעלי ומנכ"לית קבוצת סינופסיס העוסקת ברפואה, כדירקטורית בלתי תלויה בחברה. צור, בת ה-53, ניהלה בין השנים 2020-2017 את קבוצת ויסוצקי, ובינואר האחרון הודיעה על פרישתה. קודם לכן כיהנה כמשנה למנכ"ל קבוצת המזון אסם וכראש החטיבה הבינלאומית בחברה. 
את מילניום פוד-טק מנהל חנן שניידר, שמשמש כמנכ"ל. שניידר הקים וניהל עד לאחרונה את חממת הפוד-טק בקרית שמונה, שבה היו שותפים בין היתר טמפו, תנובה ופלטפורמת גיוס ההמונים OurCrowd.
הביקוש הרב לפתרונות פוד-טק בא לידי ביטוי בגידול בהשקעות שבוצעו בתעשייה זו לאורך העשור האחרון בעולם: בשנת 2013 הושקעו בתעשייה כ-2.2 מיליארד דולר, ובשנת 2019 מדובר כ-19.8 מיליארד דולר. בישראל, במקביל לעולם, חלה עלייה משמעותית בהיקף ההשקעות בתעשיית הפוד-טק: מ-52 מיליון דולר ב-2013 ל-135 מיליון דולר ב-2019. לפי נתוני רשות החדשנות יש בישראל כ-250 חברות פעילות בתעשייה זו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה