חדשות

גנץ דורש מנתניהו למנות באופן מיידי את גינזבורג לשר התקשורת

בעקבות הודעת היועץ המשפטי לממשלה כי החל מה-16 לחודש יפקעו המינויים של מחליפי השרים שפרשו מהממשלה, פנה השר גנץ אל ראש הממשלה נתניהו כי יפעל למנות את ח"כ איתן גינזבורג לשר התקשורת כבר במהלך ישיבת הממשלה הקרובה
מערכת ice |  1
בני גנץ ובנימין נתניהו (צילום ג׳יין פיינמר, חיים צח לע''מ)
היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט פנה היום (חמישי) אל ראש הממשלה בנימין נתניהו ואל ראש הממשלה החליפי בני גנץ ויידע אותם כי בקרוב יפקעו מינויים של ממלאי מקום השרים בכמה ממשרדי הממשלה. בתגובה לכך דורש גנץ מנתניהו למנות את ח"כ איתן גינזבורג (כחול לבן) לתפקיד שר התקשורת, זאת כבר במהלך ישיבת הממשלה הקרובה.
מנדלבליט ציין כי יש למנות שרים למשרדי התקשורת, משאבי המים, ההשכלה הגבוהה והמשלימה, המשפטים, לשוויון חברתי והמדע והטכנולוגיה. מינויו של גנץ במשרד התקשורת עתיד להיפקע ב-16 במרץ; מינויו של יובל שטייניץ במשרד משאבי המים, במקום זאב אלקין שהתפטר עם הצטרפותו למפלגתו של סער, יפקע ב-27 במרץ. כמו כן, מינויו של יואב גלנט במשרד להשכלה הגבוהה והמשלימה, במקום אלקין, יפקע ב-27 במרץ.
מנדלבליט ציין כי: "בהתאם לחוק היסוד, תקופת מילוי המקום של שר במקום שר שחדל לכהן לא תעלה על שלושה חודשים. לפיכך, בחלוף תקופת מילוי המקום יש צורך למנות שר קבוע למשרד, בין על דרך צירוף נוסף ובין בדרך של שינוי חלוקת התפקידים בין השרים המכהנים. שתי הדרכים מחייבות אישור של מליאת הכנסת".
בתגובה, פנה השר גנץ אל ראש הממשלה נתניהו ודרש להעלות את מינויו של גינזבורג בישיבהת הממשלה הקרובה. "על מנת למנוע שיתוק קשה שיפגע באזרחי ישראל וייצור ואקום שלטוני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחרי הסכין שגנץ תקע לכולנו בגב
    גל 03/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם הטריק לניטרול מעברת חיסונים בסוף תוחקפם למדינות שכנות ואירופאיות, הדבר היחיד שגנץ יכול להקש זה סליחה מכל ישראל על שדפק את המדינה בשביל .. בשביל מה, בעצם? הרי יכל להיות שותף בקרדיט על המהלך!
    סגור