חדשות

צפו: האם אחמד טיבי יתמוך בבנט לראשות הממשלה?

פחות משבוע לסבב ההתייעצויות אצל הנשיא שיקבע מי ינסה להקים את הממשלה הבאה, אם בכלל יצליח, כרגע הפלונטר הפוליטי מצריך שכדי שתקום ממשלה יעשו חיבורים בין מפלגות יריבות, אחמד טיבי נשאל אם יתמוך בבנט לראשות הממשלה, טיבי ענה והתחרט
עמיאל ירחי |  1
יתערב בעבודת התקשורת? אחמד טיבי (צילום צילום מסך לעוף על המיליון רשת ערוץ 2)
הפלונטר הפוליטי לא נראה פתיר כרגע ובינתיים לאף אחד אין מספיק ממליצים להקמת ממשלה, כדי שתקום פה ממשלה ככול הנראה מפלגה אחת או יותר תצטרך "לעבור צד" ולתמוך במי שתקפה עד יום הבחירות, חבר הכנסת אחמד טיבי נשאל אתמול (שני) בראיון לתמר איש שלום אם יתמוך מבחוץ בממשלה בראשות נפתלי בנט, התשובה שלו הייתה מעניינת.
 
טיבי שכידוע הוא ובנט מעולם לא היו חברים טובים אמר על בנט "תהום פעורה ביננו" אבל סירב במשך דקות ארוכות לשלול ישיבה בממשלת בנט או לתמוך בממשלה כזו מבחוץ, ארבע פעמים הוא נשאל, ובכל זאת לא הושמעה שלילה נחרצת מצידו.
איש שלום שיתפה את הקטע מהריאיון בטוויטר וטיבי מיה להתחרט על הקטע שנעשה ויראלי, טיבי ענה לה "תצפי שוב ותשמעי תמר, עניתי ברור." עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עקץ את טיבי על הריאיון וכתב: "עוד סבב-שניים וטיבי ישקול גם להקים ממשלה עם בן גביר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חירטוט אחד גדול
    משה 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב אתם נופלים בפח ובבור שכריתם לעצמכם. בכוח אתם מנסים להמציא ידיעות שמסייעות ליושב בבלפור ופוגעים בכל יריביו כלל "בנט השמאלן". צפיתי בריאיון ולא שמעתי את טיבי רומז שהוא יתמוך או ישקול אפילו לתמוך בבנט, אלא שהוא חזק והדגיש כי בנט לא רלבנטי להרכבת ממשלה, ואף יותר מזה אפילו בקטע המרשיע שניסיתם להמציא ושמצורף לכתבה הוא אומר במפורש באין סיכוי שיתמוך בבנט.. אייס מה נסגר אתכם? באתם לקלל ויצאתם מברכים של טיבי , ובאתם לקלל את בנט ויצאתם מברכים שלו גם..פספסתם בגדול
    סגור