חדשות

בזוס השיק משימת חלל חדשה: "אנחנו בונים את הדרך לירח"

מייסד אמזון והאיש העשיר בעולם השיק משימה חדשה כחלק מהפרויקט השאפתני שלו לאכלס את הירח בעוד כמה שנים. אחרי המראה מוצלחת, בזוס שיתף את עוקביו ברגע המרגש עבורו
כפיר אדר | 
ג'ף בזוס, אמאזון (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ג'ף בזוס, ויקיפדיה/Joe Mabel)
חברת החלל Blue Origin של מייסד אמזון, ג'ף בזוס, השיקה אמש (רביעי) גרסה נוספת למשימת החלל החדשה שלה בטקסס. המשימה NS-15 התעכבה מעט, אך בסופו של דבר הושקה ללא שום תקלות גדולות ממתקן Blue Origin מצפון לוואן הורן, טקסס.
לאחר ההמראה המוצלחת, הקפסולה נפרדה מהרקטה רגעים ספורים לאחר השיגור, ושלישיית מצנחים סייעה בחזרתה לפני השטח לאחר שהרקטה נחתה במוצא שליטה סמוך. השיגור היה הראשון מאז שהמריאה NS-14 בינואר, בילה קצת יותר מעשר דקות באוויר והגיע לגובה של 350,000 רגל.
 
השיגורים הם חלק מתכניותיו של Blue Origin לשלוח צוותים לחלל. הקפסולה כוללת שישה מושבים, על פי טיסת החלל של נאס"א. המשימה הנוכחית היא האחרונה בסדרת התוכניות של בזוס, שחשף בשנת 2019 פרויקט ליישוב הירח.
"אנו הולכים לבנות דרך לירח", אמר בזוס אז, והוסיף כי אינו יודע כיצד יוקמו המושבות, אך יש "שערים מסוימים, קודמים מסוימים" שיהיה צורך להקים אותם בסופו של דבר. לעמוד במטרה זו וכחול מוצא יוביל את הדרך". בזוס עצמו שיתף את רגע השיגור באינסטגרם שלו וזכה למיליוני צפיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה