חדשות

הממשלה אישרה מינויים של חמישה שרים חדשים

המשאל  הטלפוני של הממשלה אישר את מינויים של חמישה שרים חדשים. בגזרת כחול לבן, ביטון, גינזבורג וטרופר עם תיקים חדשים, בליכוד מיזגו את המשרדים. אלו השרים החדשים
אביחי דלאל | 
חילי טרופר (צילום ויקיפדיה)
במשאל טלפוני של הממשלה שנערך היום (שני), הממשלה אישרה את מינויים של חמישה שרים חדשים שהיו נחוצים: שר המדע והטכנולוגיה, שר התקשורת, שר לשיוויון אזרחי, שר המים והשר להשכלה גבוהה.
כזכור, בינואר שעבר שר הטכנולוגיה והמדע לשעבר, יזהר שי התפטר מתפקידו והצטרף למפלגת תל"ם בראשות משה יעלון,  לאחר הפרישה של המפלגה חזר לשמש כחבר כנסת במסגרת החוק הנורווגי והיום במשאל הטלפוני  הוחלט למנות את שר התרבות והספורט חילי טרופר ולצרף לו גם את משרד הטכנולוגיה והמדע. יועז הנדל התפטר ממשרד התקשורת ועזב לתקווה חדשה, בגלל שמדר התקשורת תחת האחריות של כחול לבן לפי ההסכמים הקואליציוניים, איתן גינזבורג קיבל את המינוי ויהפוך לשר התקשורת. השר מיכאל ביטון מונה לשר לשיוויון אזרחי בנוסף לתיקיו במשרד הביטחון. 
בצד השני, הליכוד החזירה את הסמכויות ופיצלה את משרד ההשכלה הגבוהה והמים שהיה של זאב אלקין תחום האחריות של המים חזר למשרד האנרגיה ולשר יובל שטייניץ. שח החינוך יואב גלנט קיבל את האחריות על ההשכלה הגבוהה בחזרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה