נבחרת אייס

יאיר נתניהו | סיכום נזקי הממשלה הישראלית-פלסטינית

בשעה טובה נפלה הממשלה הישראלית-פלסטינית הראשונה בתולדות מדינת ישראל. נקווה שהיא תהיה גם האחרונה. למרות שהיא כיהנה רק שנה, קצרה היריעה מלתאר את הנזקים העמוקים והאסטרטגים שהיא גרמה למדינת ישראל ולעם היהודי החי בישראל
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  114
יאיר נתניהו, מנסור עבאס ונפתלי בנט (צילום באדיבות המצלם, פלאש 90, pixabay)
בראש ובראשונה הממשלה הזאת הסבה נזק עצום לדמוקרטיה הישראלית. מעולם, בהיסטוריה של הדמוקרטיות הפרלמנטריות בעולם, מפלגה שזכתה ב-5% בלבד מקולות הבוחרים לא עמדה בראשות הממשלה (מפלגת ימינה). מעולם מפלגה לא ביצעה מרמה כה בוטה כלפי מצביעיה.
המפלגה הזו, והעומד בראשה בנט, שיקרו ביודעין לבוחרים שלהם לפני הבחירות. הם הציגו עצמם כימינה מהליכוד, ולאחר הבחירות עקפו את מרצ משמאל. הם התחייבו לבוחרים שלהם שלא ישבו עם מרצ, רע״מ ועם חברת הכנסת ממפלגת העבודה אבתיסאם מראענה.
 
הם התחייבו שלא יקימו ממשלת רוטציה עם יאיר לפיד ולא יאפשרו לו להיות ראש ממשלה לעולם. לגבי ההבטחות על לפיד חבל להכביר מילים. לגבי מרצ - הם החזירו את מרצ לממשלה לראשונה לאחר 20 שנה והפכו אותה להיות שותפה בכירה בממשלה. עם אבתיסאם מראענה הם לא רק ישבו, אלא גם מינו אותה לחברה בוועדת חוץ ובטחון של הכנסת, וועדה סופר אסטרטגית ורגישה, וליו״ר הוועדה לעובדים זרים.

חברת הכנסת אבתיסאם מראענה. צילום: אוליבייה פיטוסי פלאש 90
השקר הכי חמור שלהם היה לגבי מפלגת האחים המוסלמים - רע״מ, שהיא תנועת אחות של חמאס (כך אמר עליה בנט לפני הבחירות) - בנט חתם על התחייבות בשידור חי בערוץ 14, יום לפני הבחירות, שלא ישב עם רע״מ באותה ממשלה. מיד לאחר הבחירות הוא החל בבניית הקואליציה שלו, בה רע״מ לא רק חברה, אלא היא גם עם "האצבע על השאלטר" של המדינה, מכיוון שאין לממשלה של בנט ולפיד 61 בלעדיה.
בכך נפתח הסכר למכירת המדינה לתנועה האסלאמית על ידי בנט, לפיד, שקד, ליברמן וסער על מנת לשמר את הקואליציה שלהם. מכיוון שהממשלה נעה לאורך השנה בין 61 ל-59, הם היו נתונים לסחטנות בכל הצבעה בכנסת מצד חברי הכנסת הערבים האנטי ציונים, מרע"מ, המשותפת ומרצ.
הקואליציה ריסקה את כללי המשחק בכנסת. מאז קום המדינה, תמיד האופוזיציה איישה את ועדות הכנסת בהתאם לגודלה היחסי בכנסת. בפעם הראשונה בתולדות המדינה - הקואליציה שברה את הכלל הזה והציעה לאופוזיציה כוח בוועדות שהוא קטן לאין שיעור מגודלה של האופוזיציה בכנסת. הוצע לאופוזיציה ייצוג כאילו היא מונה רבע מהכנסת למרות שהיא חצי מהכנסת. גם בתת ייצוג זה, חלק גדול מהייצוג הוצע לרשימה המשותפת. האופוזיציה כמובן לא הסכימה לכך, ומאז נוצר מצב חסר תקדים שוועדות הכנסת לא אוישו ע״י חברי האופוזיציה במשך שנה.
 
הממשלה הזאת חוללה נזק עצום למדינה באמצעות עידוד הלאומנות הפלסטינית בתוך ישראל, ומחיקת הזהות הלאומית-יהודית של המדינה. בנט, סער, ליברמן, שקד, גנץ ולפיד הקימו בפעם הראשונה בהיסטוריה של ישראל קואליציה עם מפלגה ערבית-אסלאמיסטית, אשר חבריה נפגשים ומשבחים מחבלים.
מפלגה אשר חותרת להשמיד את ישראל כמדינה יהודית ולהקים תחתיה מדינת שריעה אסלאמית פלסטינית. מרגע שהטאבו הזה נשבר, כל גוש השמאל רואה בהקמת ממשלה עם מפלגות כאלו, כולל המשותפת, דבר לגיטימי. החרם שהיה על המפלגות הערביות מאז קום המדינה, לא נבע מזה שהן ערביות, אלא מזה שהן מפלגות ששוללות את קיומה של ישראל כמדינה יהודית, ומכיוון שהן תומכות בטרור הפלסטיני.
חברי הממשלה נתנו לתנועה האסלאמית עשרות מיליארדים מכספי משלם המיסים, וגם חוקקו למענם חוקים לא דמוקרטים ולא ציונים כגון החוק אשר נותן רישיון לבנות בנייה בלתי חוקית רק לערבים בישראל (חוק החשמל). פעילות האכיפה כלפי בנייה בלתי חוקית הופסקה לחלוטין בישראל (רק כלפי ערבים, מול היהודים המשיכה כסדרה). יש לכך משמעות אסטרטגית עצומה. זה אומר שבפועל ממשלת ישראל ויתרה על ריבונותה בנגב, בגליל, במשולש ובוואדי עארה. בכך ממשלת ישראל החלה בהליך בו ישראל מתכנסת לתחום שבין גדרה לחדרה.
ערביי ארץ ישראל הבינו את המשמעות של ממשלה ישראלית-פלסטינית. במהלך השנה הזו חווינו גל טרור רצחני שלא חווינו כמותו מאז ימי האינתיפאדה השנייה. 19 נרצחים במשך חודש בלבד. השנה, הרשת הוצפה בסרטונים של דגלי ארגוני הטרור אש״ף וחמאס ברחובות ישראל ובאוניברסיטאות.
 
זכור לי במיוחד הסרטון של שתי צעירות יהודיות בלב ירושליםֿ, מסירות בבהלה את דגלי ישראל מהרכב שלהן, כאשר הן תקועות בפקק שנוצר בגלל התפרעות של ערבים בצומת הקרובה. יותר ויותר יהודים בגליל, בנגב, בעכו, לוד, יפו, רמלה, ונצרת עלית החלו להרגיש כמו אורחים בארצם.  

צילום מהרשתות החברתיות על פי סעיף 27 א'
נזק עצום נוסף שהממשלה הזאת הביאה הוא ריסוק מעמדה הבינלאומי של ישראל. ממעצמה אזורית ועצמאית, הפכה ישראל לבת חסות של המפלגה הדמוקרטית. ממדינה שמקרינה כוח, למדינה שמקרינה חולשה.
בזמן ממשלות נתניהו, ידעו מדינות ערב שיש להן גב ישראלי אל מול האיום האיראני. זה בא לידי ביטוי במיוחד בימי אובמה כאשר אמריקה החליטה על כיוון של התקרבות לאירן על חשבון מדינות ערב וישראל. על בסיס העוצמה והעצמאות שהקרינה ישראל מול איראן ומול ממשל אובמה, נטוו הסכמי השלום שהביאו לאחר מכן נתניהו וטראמפ עם ארבע מדינות ערב. שלום בעד שלום. שלום מתוך עוצמה.
 
המדיניות של לפיד, בנט וגנץ היא להפוך להפנות עורף למפלגה הרפובליקנית באמריקה למען חיבוק מהמפלגה הדמוקרטית. להפנות עורף לבעלות בריתנו במזרח ומרכז אירופה למען חיבוק ממדינות מערב אירופה שעוינות אותנו. להפנות עורף לבעלות בריתנו יוון וקפריסין כדי להתקרב לטורקיה. הם הפסיקו את חיפושי הגז למשך שנה, וביטלו את  התוכנית להנחת צינור הנפט לישראל מאיחוד האמירויות, כל זאת כאשר הם מחזרים לפתחה של קטאר, מדינת אויב ובעלת ברית קרובה של אירן.
הדבר החמור ביותר שעשו בנט, לפיד וגנץ בתחום מדיניות החוץ הוא שהם השלימו עם איראן גרעינית, והפקידו את ביטחון ישראל בידי מדינות מערב אירופה והמפלגה הדמוקרטית בארצות הברית.
הממשלה גרמה לנזק עצום גם בתחום הכלכלה. ישראל חווה כעת אינפלציה ויוקר מחיה שלא היה כמותו עשורים. הממשלה העלתה מיסים על כמעט כל דבר בכדי לממן את ה50 מיליארד שח שהם הבטיחו למנסור עבאס. הם השיתו מיסים על הדלק, על החשמל, על משקאות ממותקים ומים, על כלים חד פעמיים וכו׳.
אני מקווה שלאחר הבחירות תוקם ממשלה לאומית, ציונית ויהודית שתתקן את נזקי הממשלה הזאת. ממשלה שתשקם את הכלכלה והדמוקרטיה הישראלית ותחזיר את הציונות והלאומיות היהודית להגה השלטון.
תגובות לכתבה(114):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 90.
    ילד בטלן שחי על הקופה הציבורית... בנה חיים משלך
    ילד _ין - לך לפוסיקט 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מקומך במוסד הבראה לתשושי נפש . תתחיל להתרגל לריח הליזול. אתה הולך לבקר את האבא שלך
    סגור
  • 89.
    הילד שכח משהו מאוד חשוב
    יורם 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    10 4
    שאבא שלו רץ ללקק לעבאס להקמת ממשלה ושיתף פעולה עם אנשים הרבה יותר גרועים... אז ילד, תעשה שיעורי בית ודבר איתנו.
    סגור
  • עוד פרט
    נתן הראל 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    האבא שלו התחנן לטיבי להיפגש עם ערפאת
    סגור
  • 88.
    כתבות
    ראובן 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לפי רשימת הכתבות אפשר לראות בברור מי המזמין ! אפשר לתת לזה להמשיך בתנאי אחד, שיהיה כתוב בברור מתחת לכל כתבה שזה ! ממומן ! כנדרש.
    סגור
  • 87.
    הילד…. איבד את זה
    מאיה 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    11 1
    נהנתניהו ג׳וניור, במקום לבלבל את המוח בשקרים רד על ארבע ותנבח על אבא, כשימאס לך תסרסר באקסיות שלך או אקסים…
    סגור
  • טען עוד
  • 86.
    ביביסטים מביביסטאן ??
    קובי כהן 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    11 0
    קמה לה קבוצה הזויה של ביביסטים שהמנהיג שלה נמצא בהליך משפטי פלילי בבית המשפט המחוזי בירושלים.
    סגור
  • 85.
    אהבל גמור. ילד כיתה ג׳ כותב פחות עילג. (ל"ת)
    אסף 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 84.
    ילד ז (ל"ת)
    אסף 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 83.
    שונאביבי
    אזרח 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כתבה אוביקטיבית משהו מהבן שך השקרן והמטורפת . נו באמת...
    סגור
  • 82.
    רמתך שווה לאפס
    ציפי 07/2022/02
    הגב לתגובה זו
    9 0
    יצאנו לאוויר הצח בלי שקרים והבטחות .של אביך .והוה שווה . ממשלת השינוי הייתה מעולה . מחקה גירעון . דאג לחיילי צה"ל מה שאביך לא עשה בכל שנות כהונתו. שנה שידעו לעבוד .בכל משרד .ולא קשקשו בזנב . לא היו טילים מעזה . לא היה בלוני אש .פעם ראשונה היה קטיף בשדות עוטף עזה . ממשלת השינוי קיבל מדינה עם הכי צרות שאפשר בכל תחום הזנחה של שנים .עם בדיוק. עם בכלכלה .כל התיקריות בתקופת אביך המואשם בצפון ובדרום זלזל אביך .ולא דאג להחזיר את המתפרעים קצר ..בכל היכן שנוגעים הכל נגוע בלי תקציב .גירעון ענק . ועוד אתה מקטר .מי אתה שמקטר .מתגעגע לבלפור ונהג צמוד .לך חפש את עצמך .עוף אתה ואביך יחד מספיק סבלנו את הניצול והגועל .צאו מחיינו
    סגור
  • 81.
    כמה שטויות בטור אחד (ל"ת)
    רן 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 80.
    איזה כיף לשקר
    צביק 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    13 1
    היי חמוד, נהנה לחרטט ולשקר? לא אכנס להכל, רק לשקר אחד. הממשלה דווקא הורידה את הבלו על הדלק ומובן שבשנה לא ניתן לבתע תמורות כלכליות שיביאו לכזה יוקר מחיה. שאל את עצמך מי הוביל את המדיניות הכלכלית בישראל כמעט בכל ה 20 שנים האחרונות בישראל. https://m.ynet.co.il/Articles/61048210
    סגור
  • 79.
    חורבן שלישי
    דוד 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 9
    וואלה צודק בכל מילה אבל ממש ריחמת על בנט כי זה אפילו לא טיפה בים מהנזק העצום שהאיש הזה עשה כאן בשביל 15 דק של תהילה מהצד השמאלי של המפה.
    סגור
  • 78.
    אבא שלך רופס חלש חרטטן מעדיף שמאל בשלטון (ל"ת)
    מורי 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 77.
    What an imbecile
    Sage of London 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    12 2
    This Yair is a donkey of the highest order. We had a wonderful government and keeping Ganaviyau out was the cherry on the cake and the saviour of the state of israel. At least for one year.
    סגור
  • 76.
    צריך ראש ממשלה כמו פוטין שקובע גבולות
    שייקה 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 5
    ואומר בדיוק את הדברים בצורה ברורה יודע להבדיל בין אזרח נאמן לאוייב ומעיף את האוייב לכל הרוחות גם אם הוא בתוך עמו .
    סגור
  • 75.
    יאיר יא מלך
    עומר לביא 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 11
    צריך רשימה מ1-1000 של כל הכשלונות
    סגור
  • 74.
    אדיוט
    ירדן 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    13 3
    אין לך את זה ביותר טמטום ופייק???
    סגור
  • 73.
    כל הכבוד, כל המידע הזה הוסתר ע״י התקשורת (ל"ת)
    עיגן 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 10
    סגור
  • 72.
    הנדסת התודעה
    ציוני 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 8
    של תשקורת השמאל הביאה למצב שרבים מאזרחי ישראל כבר לא קוראים את הנטען, אלא תוקפים את הטוען גם אם הטיעונים נכונים. רידדו והשטיחו את יכולת החשיבה והדיון של העם שלנו.
    סגור
  • אד הומינם יותר מאפיין את ״הליכוד״
    גל 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    9 2
    כל התגובות של ״הליכוד״ זה ״לא נקבל הטפות מוסר ממי ש...״, ובד״כ שקרים על מעורבות בפדופיליה. ככה זה כשאי אפשר להגיב לגופו של עניין.
    סגור
  • 71.
    ?????? ??? ?????????
    ???? 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ?? ?????? ?? ?????? ?????
    סגור
  • 70.
    מוכר מתנות ביד 2
    להקיא 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מי שמצפה שנקרא את גבוהי השטויות כאן . משפחה מזעזעת , עייפנו ממכם . יש לכם בתי משפט על הראש . צאו מחיינו . אתם לא ראויים .
    סגור
  • 69.
    שקרים
    ראובן.ס 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ראשית, תשעים אחוז שקרים. שנית, גם על מה שלא שקרים עליך להודות לאדם אחד בלבד שדאג שכל זה יקרה, "אבו יהיר".
    סגור
  • 68.
    צריך לשטוף את החרפה לה אחראים בנט - לפיד וגנץ
    רווי גרטלר 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 7
    ויש רק דרך אחת לעשות את זה .....
    סגור
  • 67.
    כתיבה ברמה נמוכה, ללא עומק (ל"ת)
    דן 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 66.
    ילד מטומטם כותב שטויות
    ניר 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    13 3
    תסתכל במראה עם אבא שלך
    סגור
  • 65.
    הבן של מלצרית מוטסת ומוכר הרהיטים
    הבן של מלצרית מוטסת 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    10 4
    המלצרית מהמטוס ומוכר הרהיטים נפגשו, ומה יצא? חופן אשכים על ארבע
    סגור
  • 64.
    לא הוכח שהוא חולה נפש בתביעת הדיבה שהוא הגיש ? (ל"ת)
    א 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 63.
    דיקן הפקולטה לסיכסוכים באוניברסיטת הטירלולים (ל"ת)
    א 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 62.
    ילד מפגר שנולד בטעות ומשקר כמו האבא והאמא שלו . אבא שלך
    ימני ולא ביביסט עלוב 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סכנה לביטחון המדינה ,בנט בשנה עשה מה שאבא אבו יאיר לא עשה בעשר שנים. משפחה מאוסה
    סגור
  • 61.
    ציון אפס בדמוקרטיה
    פרופסור חושחש 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    15 6
    לפי הכללים אם יש תמיכה של 61 חברי כנסת המייצגים את רוב אזרחי המדינה - ניתן להקים ממשלה והמועמד שרוב חברי הכנסת תמכו בו הוא גם בעצם נבחר בתמיכת רוב אזרחי ישראל. היוזמה לצרף מפלגה ערבית היתה של הליכוד, אז מספיק עם הסילוף. הממשלה בראשות בנט היא ממשלה הרבה יותר ימנית
    סגור
  • דמוקרטיה היא לא גניבת קולות בוחרים
    אני 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 7
    ממשלת בנט היא הכיסא, לא ימין ולא שמאל. דמוקרטיה היא לא גניבת קולות בוחרים במרמה כפי אלא להתנהל לפי ההבטחות טרם הבחירות. ממשלת הסילוף זאת הממשלה הנוכחית.
    סגור
  • תתחיל למנות את הבטחות הבחירות של נתניהו שהופרו
    גל 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אולי תסיים עד הבחירות.
    סגור
  • 60.
    מי כמוך מבין בעשיית נזקים... יום יום אתה מפלג ומשסע
    מוטי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    17 6
    את החברה הישראלית כך לדעתי לפחות. מותר לא להיות בעל תפיסות ימניות ובכל זאת לאהוב את המדינה ולהיות נאמן לה.
    סגור
  • 59.
    כל מילה מדויקות וחכמה
    רק ביבי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    9 15
    כל מילה מדוייקת!
    סגור
  • מדויקת
    ראובן.ס 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כל מילה מדוייקת דיקדוקית אבל שיקרית.
    סגור
  • 58.
    מלין על שקרים?
    יוסי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    14 5
    אביך הוא שדרדר אותנו למקום בו אין כל ערך למילה. האמת הפכה לעוד אופציה שאין לה כל יתרון אינהרנטי.
    סגור
  • הקטע עם שמאלנים שהם משקרים ומאמינים בשקרים שהם המציאו
    שמאלנים מושתנים 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 7
    בימיו של נתניהו כל פרמטר שלא תבחר תמצא שהיה טוב יותר עם עובדות ומספרים אין לכם מה להתווכח
    סגור
  • אז אולי תביא כמה עובדות כדי שנתרשם? (ל"ת)
    ירון 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 57.
    עצוב לראות שהוא מקדם ערכים לקויים
    חבל 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    11 5
    אני רואה בכתבה ניסוח גבוה ויפה, אבל מטעה ומפריז, ומטרותיו הבודדות הן אך ורק לפלג בחברה ולקדם את אביו של הכותב מבחינה פוליטית
    סגור
  • 56.
    מדבר על שקרנים? מלך השקרים זה אבא שלך!! (ל"ת)
    רנה 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    22 5
    סגור
  • 55.
    יאיר רק תגיד לאבא שלך שראש עירית רמלה הצמח על ידי הערבי
    רמלאי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרי הוא איש ליכוד וידל ראש עירית רמלה הערבים ממנו אותו מכר להם את העיר נשרפו בתי כנס ברמלה ויש לאומנות בעיר נזקים למכוניות ואף אחד לא מדבר על זה ראש העיר של רמלה קיבל ממשפחת אבו גאנים משפחה של עבריינים משתפ״ים מיליונים ומחזיר להם בעבודת עפר ותשתיות !! פשוט ישראל הפכה למדינת פשע ומדינת מחבלים יהודים מכור את הנשמה למוסלמים בשביל כסף שהגיע מפשיעה נגד יהודים של משתפים שמקבלים הגנה ממדינת ישראל מהציונים השפלים אנחנו אנשי התנועה העיברית אנשי האצל עוד לפני הציונות חיו יהודים ספרדים בארץ ישראל
    סגור
  • 54.
    אם
    ליז 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם אבא שלך היה באמת יודע לעשות דברים טובים לא היה יוצא קרציה כמוך אולי תיגש גם לפריימריז נדחף לבטא את עמדתו מבלי להתבקש עלאק עיתונאי
    סגור
  • 53.
    מענין אם הוא מאמין לשפך הרפש שיוצא תחת ידיו.
    תמהוני 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    18 6
    בניגוד לאביו, הילד לא עשה שום דבר חיובי בחייו. אביו היה תקופה די ארוכה מנהיג אמרתי למרות חולשותיו. לצערנו הוא התדרדר כמו הרבה מנהיגים שהתבלבלו וחשבו שאלוהים קטן עליהם
    סגור
  • 52.
    יאיר יקר
    שרית ליכוד 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    6 16
    נפלא. תמשיך לכתוב כתיבה נהדרת. ולכל המלעיזים, תן להם ליהנות. ??
    סגור
  • המלצרית מהמטוס והבן חופן האשכים
    הבן של המלצרית 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    6 4
    היא הייתה מלצרית במטוס, אז למה האבא מוכר הרהיטים בגד בה?
    סגור
  • 51.
    רמאים
    ציון 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 10
    כול דבר שאתה אומר חקוק בסלע..
    סגור
  • 50.
    להסתכל במראה מילה גסה
    אור 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    13 4
    יאיר לא מחובר למציאות כמו אביו, השמאלן שמכר את המדינה לערבים, פילג את הישראלים, העשיר חרדים וחילץ עבריינים מבתי כלא בחו"ל- זה אבו יאיר. משפחה שיילמדו עליה שנים רבות כמוליכת ישראל לאבדון. צריכים לאסור אתכם ולזרוק את המפתח על הנזקים החמורים שגרמתם למדינה.
    סגור
  • 49.
    קצת בושה לנוהח על 4 לא תזיק
    כחול 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    10 3
    הרוע והשיטנה מבית הביביזם מגיח מכל משפט היגיע הזמן שהאמא פסיכולוגית מדופלמת תטפל בילד
    סגור
  • 48.
    0
    א 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    8 2
    לך תמצא עבודה יא לוזר, מי אתה בכלל .. 0
    סגור
  • 47.
    קצת בושה לנוהח על 4 לא תזיק
    כחול 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הרוע והשיטנה מבית הביביזם מגיח מכל משפט היגיע הזמן שהאמא פסיכולוגית מדופלמת תטפל בילד
    סגור
  • 46.
    מלוכלך עלוב. לך תמכור חולצות ספורט שאבא שלך קיבל כמתנות
    רון 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    21 6
    עוסק במכירה של מתנות שאביו קיבל כראש ממשלה ושייכות למדינה, תחת שם בדוי. (בועז) ביד 2. היהונשאר נבלה.
    סגור
  • 45.
    נזקים חמורים מאוד שלא הוזכרו
    קליגולה 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    28 7
    1. נזק רציני נגרם לעזה בשל אי העברת מזוודות שוחד חודשיות כמו שקיבלו במשך שנים. 2. נזק רב נגרם לתודעה של תושבי עוטף עזה. פתאום הבינו שיש חיים ולא בממ"ד. שנה של שקט. איך אפשר יהיה בעתיד להלך עליהם אימים בסיפורי הפחדה? 3. החמאס יושב בשקט מוחלט בדיוק כשגנבו למלך את הכסא. נגרם נזק להודעותיו אני יודע לטפל בטרור ושלטון החמאס יושמד. 4. האבטלה ירדה מ-35% ל-3%. המצב החמור הזה שאנשים יוצאים לעבוד, גורם לפקקים בדרך לפוסי קט. תקלה חמורה 5. תקלה חמורה שהעיתונות הסמאלנית מפרסמת עלילות דם על מכירה כביכול של חולצה ביד 2
    סגור
  • 44.
    ילד'ז, חבל'ז לקרוא את ההזיות שלך. כמה ז במשפט
    שוקי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    25 7
    אחד.
    סגור
  • א
    רועי 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הפוסל במומו פוסל
    סגור
  • 43.
    ראש אירגון פשע
    אלי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    16 6
    כבר אמרו את זה הרבה אחרים ,על מי שבמשך 15 שנה נתן לפלישה הערבית פלסטינית לפלוש ללא פחד לתחומי הנגב והגליל ,יחד עם דרעי ששלט במשרד הפנים ושחלקם הם בוחריו ,זה שלא עשה כלום לגרוש משפחות מחבלים ,לשלילת אזרחות מרוצחים ,להחליף את השופטים ההזויים בבית המשפט ,לחייב הנפת דגל ישראל בכול מוסד ציבורי ,לא הקים התנחלו אחת ,לא השקיע אגורה בבקעה ,זה שהשחית את החרדים האנטי ציונים שישמרו על כסאו ,זה שדאג רק למשפחת המלוכה שלו ,זה נתניהו ,
    סגור
  • 42.
    נכון ,בעיה-
    שימעלה 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 11
    אבל הוא צודק ! מה לעשות ?
    סגור
  • 41.
    צודק, צריך לחזור למדינה ללא תקציב.
    הנייה 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    19 5
    נתניהו אכן קיים כל הבטחה, גנץ ראש הממשלה ונתניהו ממלא מקומו. ואין בחירות רביעיות וחמישיות ומי יודע כמה עוד.
    סגור
  • תקציב של מיליארדים למוסלמים כל הכבוד ללפיד
    דן 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 6
    פחחחחחחחחח
    סגור
  • 40.
    הבן של משפחת המלוכה
    משה 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    28 5
    כדי שתבדוק את הנזקים שאתם משפחת נתניהו גרמת למדינה.עצוב שיש לך זמן אחרי הפוסיקט.
    סגור
  • 39.
    תקראו,תפנימו ותבינו למה אסור שביבי יחזור
    לי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    27 9
    כל מה שנאמר על יאיר נתניהו זה טיפונת בים.הבחור מנהל את אביו .אבן נתניהו שאביו התפלש באוהלי הבידואיים וכינה עצמו אבו יאיר הוא האשם בחמשת מערכות הבחירות .ועוד נבוא בחשבון עם המשפחה הזו
    סגור
  • 38.
    נמאסת איש רע
    לוחם 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    21 7
    יאיר אתה חלאת המין האנושי, אדם רע ורשע. עצלן שלא עבד יום מחייו. תפסיק לפלג יא זוחל על ארבע. תחפש לעצמך חיים איש רע שכמותך
    סגור
  • 37.
    האם יאיר נתניהו חופן אשכים?
    חופן אשכיו 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    29 9
    האם יאיר נתניהו חופן אשכים? לפי העדות בבית המשפט הוא חפן אשכיו.
    סגור
  • 36.
    תגובה
    לאה 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    16 4
    מעולם איש אחד שלא הצליח להקים ממשלה, הוביל שוב ושוב את מדינת ישראל לבחירות, ולשחק בתקציב הציבורי כאילו זה כסף פרטי שהוא קיבל בירושה. מעולם בן של ראש ממשלה כרע על ארבע, השמיע קולות של ליקוק ומציצה כלפי אביו בנוכחות של אחרים.
    סגור
  • 35.
    מתי תחזירו מאת המתנות שגנבתם ?
    א 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    36 6
    גם אם העלות שלהם נמוכה, זו גניבה לכל דבר
    סגור
  • 34.
    וביבי נתן את חברון הצביע בעת התנתקות והרשימה ארוכה
    א 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    23 5
    אבא שלך הוא האסון הכי גדול לארץ ישראל, למדינת ישראל ולעם ישראל.
    סגור
  • 33.
    מדוע הילד הזה מקבל כאן במה?
    גיל 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    31 8
    ובזה הרגע הפסקתי להיכנס לאתר הזה. להתראות
    סגור
  • 32.
    יאיר
    ליכודניק לשעבר 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    16 6
    יאיר היקר אבא שלך כלכלן דגול. מדינאי. כמו שהביביסטים אומרים אחראי אישית למשבר דיור יוקר מחיה מטורף הפך דור לעבדים שרודפים אחרי הזנב עם משכנתא ענקית או שכירות גבוהה מלחמה יומיומית. לא תבין אתה לא נשוי אין לך חלדים אבא שלך מיליונר וחבר של טייקונים שהתעשרו בתקופתו ש
    סגור
  • אם כבר
    ציוני 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לפידיוט חבר של מוזס וטייקונים נוספים. איך אתה חשוב הוקמה ומתקיימת 'אין עתיד'?! היפוך מציאות שמאלני.
    סגור
  • 31.
    כל הכבוד לממשלת בנטרול לפיד.האו האו (ל"ת)
    חי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 30.
    בא ליא להקיא
    השרוף 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    21 7
    דיי תנו מנוחה למדינה הרסתם כל חלקה טובה במשך 20 שנה. לך תנוח ליעד אימא ילד הרסני וטיפש
    סגור
  • 29.
    נתניהו ונחישות כלפי אויבים
    ורון 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    12 4
    אם לדייק . מר נתניהו איש עתיר זכויות פתח לראשונה את הדלת למנסור עבס ומרעיו. בימי נתניהו היתה חילשה וחוסר משילות כלפי ערבים כלפי חמס ולפחות 2 שרים התלוננו שהוא היה רך עם אויבנו ושונאינו. מי ערב אם נתניהו חוזר הערבים לא ימשיכו להשתולל
    סגור
  • 28.
    17. זה מספר השקרים שנכתבו פה.
    אבישי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    17 6
    לא יאמן שנשאר עוד מישהו שמאמין לך. הזיות.
    סגור
  • 27.
    מדוייק ..הגזענים שבעד הממשלה לא מרגישים את יוקר המחיה ? (ל"ת)
    בזבזו 150 מילארד!!!! 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 26.
    הב הב הב
    גלי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    17 4
    כל מה שאני שומעת זה נביחות. הב הב הב ניסיתי לקרוא, אבל הנביחות האלו לא הפסיקו, היה נדמה שיש כאן תוכן, היה נדמה שישנם משפטים. לא תוכן, לא עברית, לא עיתונאי. ילד שחושב שהוא.
    סגור
  • עובדות
    פרשן 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אידיוט שטוף מח ושנאה.תתיחס לעובדות ולא לכותב.
    סגור
  • טיפש..שקרים זה שקרים ולא עובדות (ל"ת)
    הפקיד של זבוטינסקי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 25.
    מתאים לך ריאל מדריד
    ויסקה ברסה 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    17 3
    לך יא גנב. אמא שלך גנבה ואבא שלך אוכל שוחד . אתם האסון של המדינה הזאת
    סגור
  • 24.
    דברי אמת
    אתי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    8 12
    ובכל זאת לא ציינת את הנזק הגדול ביותר: ביזוי מושג הדמוקרטיה הישראלית וריקונו עד תום. ראש ממשלה אמור לגור בבירת ישראל. ראש ממשלה אמור לקבל המנדט מהנשיא ולהרכיב קואליציה, לראש ממשלה אמור להיות רוב בקרב הציבור. הוא צריך לייצג את מי שבחר בו על סמך האידיאולוגיה ועולם הרעיונות שלו. המפלגות הפלסטיניות בכנסת ישראל, עוברות עלחוק יסוד. הן נכנסו בזכות בג"צ, אשר כופף ידיים לממשלה ולכנסת ומוסס את משילותן.
    סגור
  • 23.
    עוד אחד כמוך ואבדנו
    תושב העמק 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    16 3
    אתה מזכיר לנו מישהו שמאמין לכל מה שהוא אומר. האם זה לא בן המשפחה? זה יפה לשכתב את ההיסטוריה ולהאמין שככה העולם מתנהל. האם את מצעד הדגלים לא הסיטה ממשלת נתניה?האם את העלייה להר הבית לא הגבילה ממשלת נתניהו?האם את טרור הבלונים לא הצליחה ממשלת נתניה למגר?האם המשילות בנגב לא נפגעה בימי שלטון נתניה?האם נתניה לא הבטיח לפנות את חאן אל אחראי ולימים תרץ זאת ודחה ודחה עד שנשכח? אם תרצה נוכל להעלות עוד רבות מההצלפות של נתניהו וממשלתו ולראות עד כמה הן הצליחו. טוב תעשה אם רגע לפני הכתיבה תשקיע רגע ותחשוב.
    סגור
  • 22.
    את מי מעניין ה א ו ט י ס ט , ה מ ו ג ב ל (ל"ת)
    דניאל 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    12 6
    סגור
  • הלו, אוטיסט זה לא קללה
    שוש 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    7 2
    תיזהר בלשונך. התגובה שלך טיפשית וביביסטית,וביביסט זה גם לא קללה אלא תיאור אופי של עדר. אוטיסט זו נכות ואתה פוגע באנשים שלרוע מזלם סובלים מזה הילד'ז לא אוטיסט ולא מוגבל, הוא יצור מחליא פרזיט ורשע.
    סגור
  • 21.
    הזוי
    אזרח עם שכל 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    8 4
    ליפני שאתה שחייתה על חשבון כולנו וטסתה אולי ע"ח הברון תסובב את הראש ותיסתכל שנה אחורנית ותגיד מה אתה רואה שם. לא סתם אף בחורה לא מיסתכלת עליך. חוץ מלהשמיץ אין לך מילה טובה על אחרים שהם לא ביבי ,שרה ואולי אבנר.חבל שגם אחותך לא ניספרת על ידך. אמא לא מסכימה???????
    סגור
  • 20.
    הנזק הכי גדול למדינה
    יערה 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    17 3
    זה אתה ואמא שלך... יכול להיות שנתניהו האב היה יכול לנווט טוב יותר בלי סרח עודף.
    סגור
  • 19.
    יאיר נתניהו
    יוסי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    26 10
    מה אתה אומר? אבא שלך ממש חסיד אומות העולם. עם רק היה מפנה את מקומו למישהו אחר מהליכוד כבר מזמן היתה ממשלה ימנית. אבל...תאוות השילטון והוא לא קיבל אישור משרה ויאיר אז ככה אנחנו ניראים. עדיף שתסתום את הפה
    סגור
  • 18.
    כל מאמר מחדש אני תוהה האם אתה יותר טיפש או יותר שקרן (ל"ת)
    מיאתה 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    33 13
    סגור
  • גם וגם (ל"ת)
    ד 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • יהיר
    יאיר 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    8 3
    טיפש
    סגור
  • 17.
    המסורת המשפחתית: מוכר חולצות שהוא בן של מוכר רהיטים
    מלכה ברנר 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    43 8
    עשו לי טובה, תעסקו בשיווק ומכירות ותשאירו את העיסוק בפוליטיקה לידיים אמונות יותר. השארתם אחריכם אדמה חרוכה.
    סגור
  • 16.
    למכירה ביד 2 מעומד על 4
    ילד יין 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    23 8
    זה בכלל לא רציני שהוא כותב פה, בדיחה, מוכר חולצות ב 200 שקל, והשם, יוני, בן אדם.
    סגור
  • 15.
    הנזק של אביך ושלך עוד שנים עד שיתקנו אותו (ל"ת)
    טוני המרוקאי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    28 8
    סגור
  • 14.
    יאיר
    מוטי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    12 3
    יאיר נתניהו אתה עצמך נזק מתמשך למדינה לך לעבוד במקום לקשקש שטויות ( יש לך עוד חולצה של ברצלונה למכירה….?)
    סגור
  • 13.
    נזקי המימשלה הישראלית פלסטינאית
    חני 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 11
    נו… ברור שהוא יצא נגד בנט ולא נגד ביבי !! ידוע מזמן שיאיר לפיד חולה נפש !!! הוא לא רואה את כל המיגרעות הנוראיות והמפלצתיות של אביו!! יאיר לפיד אדם רע ממורמר כל החיים שלו וכל מה שכותב ללא פורפוציה למציאות אלא למה שמתאים לו כדי להשחיר ולהשמיץ אנשים שהם לא ליכוד!!!!!!
    סגור
  • התבלבלת בשם - יאיר לפיד זה ראש הממשלה הנכנס מ-יש עתיד (ל"ת)
    לחני 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    אבא הכשיר את עבאס
    אבא הכשיר את עבאס 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    72 7
    ואם עבאס היה יושב עם ביבי אז היית קורא לזה ממשלת השלום והאחווה, גם שקרים, דמגוגיה ורוע, לך תמכור חולצות ביד2
    סגור
  • גם אם
    שן 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    7 14
    ביבי שקל לשבת עם עבאס, זה אומר שמה שבנט ולפיד עשו בסדר?
    סגור
  • אבא גם הכשיר את בן גביר
    ביאליק 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    20 2
    אתם לוקחים מה שרוצים, ומפרשנים בצורה מעוותת
    סגור
  • 11.
    נכון
    א. 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    8 2
    מול כל "נזקי" הממשלה החשיבות שלה היא שהיא החליפה שלטון מושחת של נאשם בפלילים בפוגע במוסדות המדינה ויוצר כאוס כדי לשרוד על חשבון תקציב מדינה ותקיעות של 3 שנים!!! ונקווה זממשלה דומה תמשיך גם בבחירות נאות תביא עוד "נזק" לטובת מדינת ישראל ולרעת מדינת ביביסטאן
    סגור
  • 10.
    אוהב אתכם, אבל ימין אמיתי זה רק בן גביר
    מאחורי ההר 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    15 6
    ההיסטוריה לימדה אותנו את זה פעם אחר פעם. בן גביר ישמור גם על ביבי וגם על המדינה. מעולם לא אכזב איש ומעולם לא שיקר לציבור.
    סגור
  • בן גביר עם כל הכוונה הטובה שלו, לא מצליח לנהל ויכוח עם
    6655 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אמר עליו הרב ההוא...." אהבל לגמרי.." או משהו בסגנון
    סגור
  • אתה מתכוון לשמן שלא שירת בצהל ולא שרות לאומי (ל"ת)
    פה גדול 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 9.
    למה אתם משפילים מזרחי טוב ואותנטי כמו אמסלם?
    תום חזן 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    22 3
    רמסתם אותו סתם. על כלום. בושה. ככה לא מתנהגים.
    סגור
  • שרה לא סובלת מרוקאים
    אא 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    13 1
    זה ידוע ששרה לא סובלת מרוקאים וביבי מיישר קו
    סגור
  • 8.
    לא מתגעגעים לביטול מצעד הדגלים ולהתקפלות המגנומטרים
    אביבה 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    37 0
    לאבא שלך יש יכולות שיווקיות לא מבוטלות (ולא פלא שהצליח כמוכר רהיטים), אך אין לו את מה שנדרש כדי לעמוד באתגרים המיניים והבטחוניים של מדינת ישראל.
    סגור
  • 7.
    השנה השקטה בעוטף עזה - ובלי מזוודות דולרים לחמאס
    יחיאל 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    43 4
    וזה כתוצאה של 2 סיבות. הראשונה: אין ביבי. השניה: יש בנט - לפיד.
    סגור
  • אתה פוגע במשפחות
    א 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 9
    השכולות הטריות, פרי אוזלת היד/חוסר התושייה של נפלתי ויהיר וגני בנץ. כל צעדי ההרתעה האפקטיביים נדחו מאימת הנטישה של האחים המוסלמים. השקט התעשייתי הושג בעורמה, בחשאי, באמצעות שלמונים והקלות לחמאס. מהונדס תודעה עלוב.
    סגור
  • 6.
    כמה סילוף...
    גל 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    13 2
    לטעון שמה שהיווה הטריגר לטרור היה הממשלה הנוכחית, מה גם שרוב המפגעים הגיעו בכלל מהשטחים בשליטת הפלסטינים ולא מערבים אזרחי ישראל. הפעולות נגד איראן רק התחזקו במהלך כהונת הממשלה הנוכחית, בניגוד לרפיסות שהדגים נתניהו. חזרו לחסל בכירים בתוכנית הגרעין ולפגוע במתקנים של איראן. גם כשמשקמים יחסים עם המפלגה השולטת בארה"ב זה לא טוב? עדיפה המדיניות הגרועה של נתניהו, של חוסר ניטרליות, שגרמה רק נזק למדיניות ישראל במישור שמול ארה"ב? אינפלציה חווה כל העולם, בישראל דווקא האינפלציה היא ברמה הכי נמוכה. יוקר המחיה לא התחיל היום ולא לפני שנה. זה רק הועצם בתקופה של אי-ודאות, ושל מלחמה שמשפיעה על עולם שהוא גלובלי. לגבי החלוקה של הוועדות, אם אני לא טועה, מצב דומה היה בממשלה הקודמת, והסיבה היא ממשלת האחדות / החילופים, לא ניסיון לתקוע אצבע בעין ולהחרים מישהו. "אני מקווה שלאחר הבחירות תוקם ממשלה לאומית, ציונית ויהודית שתתקן את נזקי הממשלה הזאת." - ממש לא מוטה, עם השאיפות שלך לממשלת נתניהו, הא?
    סגור
  • 5.
    כמה סילוף...
    גל 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    18 2
    במה הם היו כ"כ שמאלה? עשו דברים שנתניהו לא עשה שנים. פעלו במישור הבטחוני הרבה יותר טוב מנתניהו. תמשיכו לשקר כמה סכנה הייתה בקיום הממשלה הזאת. בינתיים, הרבה מאוד הישגים טובים, וכל התחזיות של נתניהו לגביה התבדו (בן כספית טרח לבדוק ולמנות אותן). בינתיים מרצ ויתרו בהרבה נושאים כדי להמשיך בעשייה לטובת כלל האזרחים, ולא רק למען הבייס. הצעות לרוטציה וראשות ממשלה למעוטי מנדטים הגיעו גם מנתניהו והצעות להצטרפות לקואליציה, למרות כל ההכחשות, הגיעו גם מהליכוד. הבלוף נחשף, בטעות או שלא, ע"י אמסלם. בכל שלב, כדי למנוע את ה"סכנה", הליכוד יכלה להכינס מתחת לאלונקה, כמו גנץ בזמנו, לוותר על הבכורה ועל ראשות הממשלה, ו"להציל" את המדינה. זה כמובן לא קרה, כי טובתו האישית של נתניהו מעל הכל, גם במחיר פגיעה לכאורה בבטחון המדינה. התוכניות לשיקום החברה הערבית הגיעו בתקופת נתניהו, הממשלה הנוכחית רק המשיכה אותם. ולגבי חוק החשמל, נראה שהוא כלל לא יצא לפועל, שלא לדבר על כך שאובדן הנגב קרה במשמרת של נתניהו. איומי טרור היו תמיד, וגלי טרור היו גם לפני, גם במהלך "שומר החומות", אז תחת שלטון נתניהו, אז זה קשקוש
    סגור
  • 4.
    תגיד, מה השלב הבא? למכור תחתוני "MA. BA. זהו" ב--eBay?
    נתן יוגורט 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    46 2
    שתף אותנו, נסיך.
    סגור
  • 3.
    אתה יכול למכור גם לי חולצה של ברצלונה ששייכת למדינה?
    פלד 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    27 2
    ביד 2 כבר אי אפשר להשיג אותך ופה ב-ICE אני רואה שאתה זמין. כמה זה עולה דרכך?
    סגור
  • 2.
    ישר כח, כתבה מדויקת ואמיתית.
    ארצי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 17
    אני קורה לזה מעשי ממשלה פושעת ןרשעית, ממשלת בנט לפיד ורע"ם.
    סגור
  • 1.
    יהיר לפיד הזה כצוף מהוד
    שרית 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 19
    מקווה שהליכוד יאלה ויטמין את השמאלנים הבזויים אמוק בעדמה
    סגור
  • תלמדי לכתוב בלי שגיאות יה אבלה (ל"ת)
    אא 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור