משפט

ישועה: "עורכי הדין של וואלה אמרו זכותו של אלוביץ' לא להרגיז את רוה"מ"

החקירה הנגדית של אילן ישועה נמשכת. עו"ד בעז בן צור ניסה להציג את הרצון של האלוביצ'ים לשנות את אופי הסיקור לימין. בהמשך, ישועה סיפר שקיבל את  תמיכת עורכי  הדין של וואלה 
מערכת ice |  1
אילן ישועה (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
חקירתו הנגדית של מנכ"ל וואלה לשעבר נמשכה גם היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים והפעם ישועה חשף כי הוא שאל את עורכי הדין של וואלה האם ההשפעה של הסיקור היא עבירה על החוק. ישועה  סיפר שנאמר לו כי מדובר בזכותו של המוציא לאור.
עו"ד בעז בן צור הוביל את החקירה הפעם וניסה להראות בין היתר כי מטרתם של האלוביצ'ים הייתה לשנות את עמדות האתר ולאזן את הסיקור בלי קשר לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. אלוביץ' עצמה טענה כי הרצון שלה היה ליצור סיקור מאוזן ולא לקטלג את האתר כשמאל בלבד.
בהמשך החקירה, אילן ישועה סיפר כי פנה ליועצים המשפטיים של אתר וואלה ושאל האם הטיית סיקור מהווה עבירה וסיפר להם על הלחצים המופעלים עליו. לטענת ישועה עורכי הדין אישרו שאם השינויים הם בקו של המוציא לאור ההטייה לא אמורה להוות בעיה. 
אילן ישועה סיפר היום בחקירתו:  "אחרי גידי וייץ הלכתי לרלי לשם עורכי הדין של וואלה, וחשפתי בפניו לאור הכתבה את הלחצים שמופעלים עליי לערוך כתבות, לשנות ולהוריד ושאלתי אם אני עובר עבירה, ונאמר לי שזכותו של מו"ל – הוא המו"ל בתור זה שהוא בעלים של וואלה וכיו"ר בזק וכבעלים לדרוש איזה קו מערכתי שהוא רוצה, כולל, אמר לי במפורש, שזכותו לא להרגיז את רוה"מ שהוא רוצה וכדו'"
כמו כן, בג"ץ דחה את העתירה של איריס ושאול אלוביץ' נגד היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט לפתוח בחקירה פלילית על קשריו של ישועה עם עיתונאים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הימים חולפים והאמת מסתבכת
    יהודה אלידע 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותם עורכי דין עובדים היום בפרקליטות ואומרים בדיוק את ההפך. מי שלא רוצה להרגיז את ביבי נחשב כמי שקיבל ממנו שוחד.
    סגור