משפט

אהוד אולמרט: "נתניהו צריך להעמיד את עצמו לבדיקה פסיכיאטרית"

לאחר שמשפחת נתניהו הגישה תביעה של מאות אלפים נגד ראש הממשלה לשעבר בעקבות התבטאויותיו נגדם. אהוד אולמרט הגיש כתב הגנה ודרש כי המשפחה תלך לבדיקה פסיכיארית: "ייתכן שבמסגרת חוות הדעת יצוינו מונחים כמו חרדה ומאניה דיפרסיה"
אביחי דלאל |  7
אהוד אולמרט ובנימין נתניהו (צילום יוסי זמיר פלאש 90)
המלחמה בין ראשי הממשלה לשעבר נמשכת. אחרי שראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תבע יחד עם אישתו שרה ובנו יאיר את ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בסכום עתק של 837 אלף שקל, הבוקר (ראשון) אולמרט הגיש כתב הגנה ובו הוא דרש בין היתר כי המשפחה תעבור חוות דעת פסיכיאטרית.
 כזכור בריאיון של אולמרט בערוץ דמוקרט TV לגדי סוקניק ב-11 באפריל אמר אולמרט על בני המשפחה: "אני מכיר לא מעט פסיכאטרים שהיו מוציאים עליהם צו אשפוז. ראש הממשלה, אשתו ובנו - הם כולם אנשים חולים". ב-21 באפריל אולמרט התארח בתכנית "אופירה וברקוביץ'" ובו סרב לחזור בו מאמירותיו: "אני לא נוקם ואני לא נוטר טינה ואני גם לא שונה, אבד הכבוד. מה שקורה כאן אנו חיים באווירה של טירוף ומי שהנהיג את הטירוף את ניבול הפה, ההשמצות והסכסכנות, את הפלגנות, הנקמנות בצורה שלא הייתה כמוה בתולדות מדינת ישראל". בתביעה עצמה מבקשת משפחת נתניהו מאולמרט פיצוי בהיקף של 837 אלף שקל על שכינה אותם בשמות גנאי: "במקום להשלים עם המציאות, להרכין את ראשו ולשלם את חובו לחברה, החל אולמרט לעסוק באופן אובססיבי וסדרתי".
היום כאמור, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הגיש כתב הגנה ובו הוא טוען שהתביעה הוגשה בגין פרסום ולטענתו כל אחד מהתובעים יצטרך לוותר על הסודיות הרפואית ולדווח על כל  הממצאים אודות בריאות הנפש שלהם. לטענתו של אולמרט כל אחד מהתובעים יצטרך ללכת לחוות דעת פסיכיאטרית וטוען כי ניתן לחזות שבמסגרת חוות הדעת יצוינו מונחים רפואים כמו: תסמונת נפוליאון, שגעון גדלות,מגלומניה, נרקסיזם ועוד.
עוד טוען כי הדברים פורסמו בתום לב וכי דבריו הוצגו כהבעת דעה וכי משפחת נתניהו "לא מתאימה לחנך את הציבור וללמדו, כי יש להרגיע את השיח הציבורי". כמו כן, אולמרט דורש לסלק את התביעה ולהביע התנצלות.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אולמרט, עבריין מורשע, של נעליך בפני נתניהו (ל"ת)
    טל 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    האם אולמרט קיבל בכלא הכשרה בתחום הפסיכיאטריה (ל"ת)
    טל 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    אולמרט אתה האחרון שיכול להטיף
    טאו 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה פשוט לא מסוגל להודות שאף אחד לא רצה אותך כראש עיר ובטח לא כראש ממשלה. אני בטוח שאם שולה זקן הייתה פותחת עוד עליך היית יושב עוד כמה שנים בכלא. אז לך תתמודד עם השמאלנים שלך מבית.
    סגור
  • 4.
    לא, משפחת אולמרט הגנבים ממש מדהימה (ל"ת)
    אני 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 3.
    הקנאה התאווה והכבוד יעבירו את איש המעטפות מהעולם (ל"ת)
    גם אני רוצה מעטפה 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    אולמרט הנוכל סבור כי כל אדם שהוא יטען לגביו שהינו "חולה
    אמיר 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נפש" אז אותו אדם יצטרך להוכיח כי אין לו אחות. חשיבה של ייצור נאלח, של עבריין מורשע.
    סגור
  • 1.
    איזה איש עלוב נפש . מושחת וגנב מהרמה הכי נמוכה שיש ..
    רם 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הקנאה שלו בנתניהו מעבירה אותו על דעתו עד שיום אחד הוא פשוט יתפוצץ ... ככל שהוא מכפיש מגדף ומלכלך על נתניהו השני פשוט לא סופר אותו לא עונה לא לא מגיב לדבריו ופשוט מתעלם ממנו ...וזה מוציא את המושחת והגנב מהכלים ..
    סגור