משפט

משה חוגג ממשיך להסתבך: עורכי דינו תוקפים "פרסומים שקריים"

איש העסקים משה חוגג ממשיך להסתבך עם הארכת מעצרו בשמונה ימים בפרשת הונאת הקריפטו, כמו גם חקירה על חשד לתקיפה מינית בסוכנות דוגמנות. עורכי דינו תוקפים את הסיקור התקשורתי: "מקורם בבעלי אינטרסים"
מערכת ice |  3
מזה חוגג (צילום פלאש 90 pixbay)
איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, נמצא במעצר וחקירת המשטרה על הונאת הקריפטו כמו גם על חשד לתקיפה מינית של דוגמנית, וממשיך להסתבך לאחר שאושרה הוארך מעצרו ב-8 ימים.
על פי הדיווחים, במשטרה מנסים לגייס עד מדינה נגד בעלי בית"ר ירושלים והארכת מעצרו מגיעה בעקבות חומרים רבים שנתפסו עם מעצרו בכל הקשור לפרשת ההונאה. על פי הערכות המשטרה, החקירה ככל הנראה תבשיל לכדי כתב אישום.
 
נזכיר, כי חוגג גם נחקר על התחקיר שפרסם ברוכי קרא בחדשות 13, על סוכנות הדוגמנות של עמרי יערי, שם חוגג שימש כ-"ספונסר" לסוכנות, ועל פי החשד הסוכן ניסה להשתיק טענות שחוגג הטריד מינית.
עורכי הדין עמית חדד ומשה מזור המייצגים את משה חוגג מסרו בתגובה להארכת מעצרו: "אנו בטוחים שבסיומה של החקירה תוכח חפותו של מרשנו ולפיכך ועל מנת לאפשר למשטרה להגיע לחקר האמת הסכמנו לבקשה להאריך את המעצר בשבעה ימים נוספים.
משה חוגג משתף פעולה באופן מלא עם חוקריו בטוח בחפותו ונתמך על ידי רעייתו ובני משפחתו".
על הפרסומים האחרונים בתקשורת, תקפו עורכי הדין: "בימים האחרונים אנו עדים להמשך פרסומים שקריים שמקורם בבעלי אינטרסים ואנו ממליצים לתת למשטרה לסיים את עבודתה לפני חריצת דינו של מרשנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ההר הוליד עכבר
    ירדן 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עד מדינה?????????? המשטרה מביישת את עצמה מדובר בנוכל אשר סחט באיומים בושה למשטרת ישראל,לקחת עד מפוקפק כזה זה משפט שאמור להתנהל בבית דין אזרחי!!!! מדינה אוכלת יושביה הלוואי והיו עוד הרבה כמו חוגג ומשפחתו כמה רוע ושקרים ואתם מאמינים? מי יתן ויעשה צדק אמיתי??
    סגור
  • 2.
    חחחגג על כולם, עכשיו יחחחגוג במעשיהו... (ל"ת)
    גילה 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    תעצרו את הסוכן עומרי יערי בגין חדש לסרסרות בקטינות
    סוכנות שמכירה 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעצרו את הסוכן עומרי יערי בגין חדש לסרסרות בקטינות
    סגור