משפט

ניר חפץ חושף: איימו להחריב את משפחתי

החקירה הנגדית של עד המדינה ניר חפץ המשיכה ביומה השני, בדיון הוצגו חלקים מהחקירה של ניר חפץ שטוען לאיומים על משפחתו ותנאים קשים במעצר | משפט נתניהו
מערכת ice |  2
ניר חפץ (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
החקירה הנגדית של עד המדינה, ניר חפץ, במשפט תיקי האלפים נמשכה היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בירושלים ונכנסה ליומה השני. בדיון הוצגו חלקים מחקירתו של חפץ במשטרה והתייחס לתנאים הקשים שעבר באותה החקירה. 
עו"ד בעז בן צור המייצג את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שאל אם המשטרה איימה על חפץ וחפץ טען שכן. לאחר מכן, עו"ד בן צור הציג בבית המשפט את מענה לבקשה לתגובה של העיתונאי אבישי גרינצייג, כתב המשפט של "גלובס" ושם נענה: "שלום רב ממשטרת ישראל נמסר: מבלי להתיחס לכל פרט מפרטיו האישיים.... נציין... כי המשטרה לא 'איימה' על נחקרים בחשיפת פרטים אישיים אודותיהם". חפץ השיב: "עיני ראו המקרים שהקרנת, מקרים אחרים זהים, שבהם הפעילו עלי לחץ שאספק גרסה ע"י איום שיפרקו את משפחתי ויפגעו קשות בזכות החוקתית שלי לפרטיות".
 
בהמשך, חפץ העיד על החוקר: "חריג שככה התקרב אלי, הוא היה בתפקיד שומר מרחק מאיים. הוא זיהה הזדמנות שהתרגיל עבד מנסה לחלץ ממני גרסה כלשהי כי לא מסרתי גרסה מפורטת, סביב הטיעון המשפחתי. רוצה להוסיף, באיזה שלב של השבוע הזה, השני, אני הרגשתי שכבר התייאשו ממני להוציא גרסה, והחוקר, ראש צוות החקירה, טס עם לחופשת סקי בשוויץ. אומרים לי את זה".
חפץ הוסיף ודיבר על מעין שביתת רעב שעבר לאחר שעו"ד בן צור העלה מכתב שחפץ כתב בזמן המעצר והתלונן שם על עניין התזונה. "שמו אותי, מלוכלך מטונף, מסביב עוד מכלאות, ואז היו אסירים בכתום, ואז הגיעו עזתים, ואז מישהו זיהה אותי, וכולם התחילו לצעוק נתניהו נתניהו, שקשקו בכלוב, הייתי כלוא בכלוב שלי, לא מגע ישיר, אבל כתוצאה מזה ועוד אירועים, תחושה שאני בסכנה שלא אגמור בחיים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מובן איך זה לא פותח מהדורות חדשות
    דודי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאוד תמוה שאין אזכור בערוצים 12 ואו 13 על התוכן הזה מה גם שמנדלבליט שיקר לכולם והעולם שותק.
    סגור
  • 1.
    ומי נשלח לפזר בלילה שקית עם פשפשים
    מולי ברגר 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה לניר חפץ שחושף את החוקרים העבריינים, הפרקליטים השקרנים והשופטים המטייחים. הוא בכלל לא חלם שעשה משהו בניגוד לחוק ואז איימו עליו ועימו אותו עד שהסכים לספק את ה"טיעון המשפחתי". שימו לב לביטוי הזה. כלומר כבר אז כשהחקירה טרם הבדיחה, מישהו בפרקליטות כבר המציא את הנוסחה איך לדפוק את ביבי עם ערבובו בין בני משפחתו. כבר אז הם ידעו שאין להם כלום ביד באולפן ההקלטות של ישועה וחפץ לא הניב כלום ולכן הכריחו את חפץ לפירוט גרסה מומצאת כאילו ביבי אשתו בניו וכלבתו הם אישיות משפטית אחת בעלת מחשבה פלילית של שוחד. לא אהיה מופתע אם אותו פרקליט/ה נבזה משתפר את ביבי בדרך זו גם נתן אישור למשטרה להכניס לתא של ניר חפץ סל מלא בפשפשים שגודל במעבדה כזן רעיל במיוחד הגורם לגירודים איומים.
    סגור