משפט

עשה אקזיט מבליעת שקיות סם? השיטה ההזויה שנתפסה בכלא

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום הזוי במיוחד: בחור צעיר ניסה להרוויח כסף מבליעת שקיות סם. העניין הסתבך יותר ממה שהוא ציפה וכך זה נגמר
מערכת ice | 
גנבים (צילום freepik)
על סיפור כזה עוד לא שמענו, והוא קרה ממש כאן בארץ. פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד יוסף גואנגיל, בחור בן 19 מנתניה, בגיל החזקת סם שלא לצריכה עצמית. הסיבה שמאחורי כותרת כתב האישום היא מיני סרט פשע שרקח הצעיר כדי למכור סמים בכלא, באמצעות בליעת שקיות סם.
 הנאשם בלע לא פחות מ-18 שקיות המכילות סמים בין היתר מסוג MDMA, LSD, חשיש וקוקאין ולאחר מכן דיווח על עצמו למשטרה דיווח שווא בגין עבירת רכוש, על מנת להביא למעצרו. אל המעצר הגיע גואנגיל מתוך כוונה לפלוט את הסמים בבית המעצר ולהפיצם לעצורים אחרים.
מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אור גוטמן, עולה כי במהלך חודש נובמבר, בלע הנאשם 18 שקיות המכילות כמויות שונות של סמים מסוג קוקאין, MDMA, LSD, בופרנורפין וחשיש מתוך כוונה לפלוט אותן בבית המעצר "אבו כביר" ולהפיצן לעצורים.
לאחר שבלע את הסמים המסוכנים, וכדי להוציא את תכניתו אל הפועל, הטמין בכיסו שקית ובה אבקה הנחזית לסם מסוכן. בהמשך לכך התקשר הנאשם או מי מטעמו למשטרה ומסר דיווח על אדם המנסה כביכול לפרוץ לרכב בתל אביב, כשהתיאור הנלווה תואם לתיאורו החיצוני של הנאשם, וזאת במטרה להיעצר כדי שיוכל להחדיר את הסמים המסוכנים לבית המעצר ולהפיצם.
 
בעקבות הדיווח הגיע סיור של משטרת ישראל למקום, זיהה את הנאשם, ערך חיפוש על גופו במסגרתו נתפס הסם המדומה, ועצר את הנאשם. בהמשך לכך, בבית המעצר, התגלו הסמים המסוכנים שהיה בגופו של הנאשם. בבקשת הארכת המעצר ציין עו"ד גוטמן כי: "המשיב בלע והכניס לגופו כמות גדולה של סמים מסוכנים ונשא אותם בגופו תוך סיכון ממשי לחייו שאף הצריך את אשפוזו וניתוח להוצאת שקית חומר מגופו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה