משפט

זו הסיבה המוזרה שטינדר תשלם מיליוני דולרים

אפליקציית ההיכרויות הגדולה בעולם תבעה את הבעלים שלה בסכום של מיליארדי דולרים, וכעת, לאחר משפט שנמשך שנים, הבעלים ישלמו מאות מיליוני דולרים
יאיר מור | 
טינדר למבוגרים (צילום pexels)
קבוצת Match, המפעילה את אפליקציית ההיכרויות טינדר, הודיעה כי הגיעה לפשרה עם מפתחי האפליקציה לסיום התביעות ביניהם, שנמשכות זה יותר משלוש שנים. "הצדדים מודיעים בסיפוק כי הגיעו לפשרה בתביעה אודות הערכת השווי הנמצאת כרגע במשפט בבית המשפט העליון של מדינת ניו-יורק והליך הגישור הקשור אליה", נאמר בהודעה.
 
בקיץ 2018 תבעו מפתחי טינדר – שון ראד, ג'סטין מאטין וג'ונת'ן בדין – את קבוצת Match וחברת האם שלה לשעבר, InterActiveCorp, כשנה לאחר שרכשה את האפליקציה שלהם בסכום של כ-3 מיליארד דולר. לטענתם, החברה שיקרה במסמכים שלפיהם העריכה את שווי האפליקציה, כדי להוריד את מחיר הרכישה, והיא חייבת להם לפחות 2 מיליארד דולר נוספים מעבר למחיר שנחתם.
המפתחים, שבנו את האפליקציה בשנת 2012 במסגרת אינקובטור של החברות שאותן תבעו, טענו כי בין היתר העלימו מהם החברות הרוכשות פרטים הנוגעים ליחסים ביניהם, כדי ליצור אי הבנה בקשר למניות שיקבלו המפתחים. במקביל, תבעה מייסדת נוספת של האפליקציה, סגנית הנשיא לשיווק רוזט פמבקיאן, את החברות ואת המנכ"ל הזמני שמונה לשירות לאחר רכישתו בטענה כי המנכ"ל הטריד אותה מינית והחברות פיטרו אותה כשהתלוננה.
כעת, כאמור, הגיעה התביעה של המייסדים הגברים של האפליקציה לפשרה, במסגרתה הם יקבלו פיצויים בגובה 441 מיליון דולר שישולמו במזומן מהכסף הנמצא בקופת החברה. התביעה בנוגע להטרדה המינית טרם הסתיימה.
המניה של מאץ' ירדה בכמעט אחוז, ואילו IAC ירדה ביותר מ-4%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה