משפט

אסתר חיות החליטה: המועצה המקומית תקיים בחירות חוזרות החודש

אסתר חיות נשיאת בית המשפט העליון החליטה על ביטול תוצאות הבחירות המקומיות מ-2018 במועצה מקומית לאחר מאבק משפטי של שלוש שנים שהתנהל
מערכת ice | 
אסתר חיות (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
בית המשפט העליון קבע סופית ביום שני האחרון שלוש שנים ויותר לאחר הבחירות לרשויות המקומיות, ובעקבות מאבק משפטי שהתנהל מאז ועד היום, בוטלו הבחירות בכפר מנדא. ב-22 בחודש זה יתקיימו בחירות חדשות. 
אסתר חיות, נשיאת ביהמ"ש העליון דחתה את הבקשה לדיון נוסף ואת הבקשה לעכב את מועד הבחירות. מדובר בניצחון לעלי זידאן, שיוצג ע"י עורכי הדין גלעד שר ועידו בלום, ממשרד גלעד שר, תלחמי ושות', אשר 26 קולות בלבד הפרידו בינו לבין הנבחר מואנס עבד אלחלים, בבחירות המקומיות שנערכו בכפר מנדא באוקטובר 2018.
 
עבד אלחלים ניצח במרוץ צמוד, אבל זידאן ניהל הליכים משפטיים ממושכים בדרישה לפסול את התוצאה כשטען לעבירות חמורות על טוהר הבחירות. בעקבות חקירת משטרה ממושכת הוגשו 9 כתבי אישום כנגד 11 מעורבים בעבירות על טוהר הבחירות - ברובם מקורביו של עבדאלחלים.
כבר בחודש יולי 2021 קיבל בית המשפט המחוזי בחיפה את טענותיו של זידאן והורה על קיום בחירות חוזרות. ערעור שהגיש עבד אלחלים לבית המשפט העליון נדחה, ואתמול נדחתה בקשתו לדיון נוסף ושמה קץ להליכים המשפטיים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה