משפט

תמונת איום של קליע נשלחה לבן גביר: "מסיתים נגדי"

חבר הכנסת בן גביר שיתף הודעת איום שקיבל, ובה תמונה תמונה של קליע רובה :"ההסתה והאיומים נגדי ממשיכים כל העת" 
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום דוברות)

לאחר הסערה התקשורתית שהתעוררה עם הפרסום אודות שני כדורי קליע ומכתבי איומים שנשלחו לראש הממשלה נפתלי בנט, חברי כנסת מהאופוזיציה, ובראשם איתמר בן גביר לא מיהרו לגנות, אלא החלו מפיצים איומים שהם עצמם מקבלים מהצד השני של המפה הפוליטית.
 



בן גביר שיתף היום(שישי) בעמוד הטוויטר שלו, צילום מסך ובו הודעת האיום: "אתה ומשפחתך תהרגו, נהרוג אותך, מוות לישראל", בצירוף תמונה של קליע. בתגובה כתב חבר הכנסת :"ההסתה והאיומים נגדי ממשיכים כל העת והלילה קיבלתי תמונת כדורי רובה והבטחה להרוג אותי ואת משפחתי".
 

 

עוד הוסיף חבר הכנסת שבעברו צולם כשהוא גונב את סמל מכוניתו של ראש הממשלה המנוח רבין, "אני קורא לגורמים בשב"כ ולפוליטיקאים להפסיק להסית נגדי, ואין לי ספק שכל מקהלת חברי הכנסת מהשמאל שהאשימו השבוע את הימין באיומים על בנט תגנה גם איומים שמגיעים ממחנה השמאל".

כזכור גם ח"כ גלית דיסטל אטבריאן התלוננה על איום שנשלחים אליה, וצייצה השבוע: "לא במעטפה סגורה אלא קבל עם ועולם: לפני מספר דקות: איום מפורש לרצח של הבן שלי. מה אתם אומרים? זה יפתח את המהדורה הערב?". חבר הכנסת איתמר בן גביר פרסם גם הוא איום שקיבל, ובוא תמונה של קליע".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה