משפט

בעקבות התביעה הייצוגית: כך סלקום מפצה את לקוחותיה

סלקום מחלקת פיצויים ללקוחותיה בעקבות הסכם פשרה לתביעה ייצוגית שהסתיימה לאחר שנים של דיונים. הבוקר הודיעה ללקוחותיה על סכום הפיצוי ואופן קבלתו באמצעות שובר רכישה ברשת דינמיקה סלולר, חברה בבעלותה 

מערכת ice | 
סלקום (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)

בהתאם לפסק דין שאישר הסדר פשרה בתובענה ייצוגית קבוצת סלקום מעמידה ללקוחות הזכאים, בנק הטבות במסגרתו הלקוח שבחר לקבל את ההטבה, זכאי לקבל ללא תשלום שובר בשווי 60 ש"ח לרכישה ברשת דינמיקה. יש לציין כי חברת דינמיקה סלולר היא חברה בבעלות חברת סלקום. 

כזכור, התביעה הייצוגית הגיעה בעקבות כך שסלקום חייבה את לקוחותיה בתשלום חד פעמי של 19.90 ש"ח כדי לעשות שימוש בקו הסלולרי האישי שלהם בחו"ל בתעריפים מוזלים. לטענת המבקשים, שירות זה אינו חלק מתוכנית השירותים של הלקוח, ולטענתם סלקום מחייבת את לקוחותיה בגין הצטרפותם למסלול זה מבלי ליידעם אודות קיומו ומבלי לקבל את הסכמתם לחיוב בגינו, ובכך היא בעצם מפרה את הדין.
 


אם כן, כעת, בעקבות הסכם הפשרה, מעמידה סלקום לטובת לקוחות העבר פיצוי כולל בגובה 8.5 מיליון שקל אשר יוענק להם באמצעות שוברים בשווי של 60 שקל כל אחד לרכישה ברשת דינמיקה סלולר, רשת המצויה בבעלות סלקום.

השובר יאפשר רכישה ממגוון מוצריה של רשת דינמיקה סלולר, וניתן יהיה לממש אותו באחד מכ-15 סניפי הרשת בפריסה ארצית. ניתן יהיה להשתמש בשובר הן לרכישת מוצרים שמחירם נמוך מסך השובר, והן לרכישת מוצרים שמחירם גבוה ממחיר השובר, כשהלקוח יוסיף את ההפרש. השובר יהיה בתוקף ל-6 חודשים, וניתן יהיה לממש אותו בהזדמנות אחת בלבד. השובר יאפשר רכישה ממגוון מוצריה של רשת דינמיקה, באחד מסניפי הרשת בפריסה ארצית (למעט אתר האינטרנט, שם אין זכאות להטבה).
כך כתבה היום סלקום ללקוחותיה הרלוונטיים:  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה