משפט

מגישת חדשות 12 תובעת 100 אלף שקל: "שימוש פסול"

עמליה דואק הגישה התראה לפני תביעה לחברה שלטענתה קידמה מוצר באמצעות ראיון שערכה: "השימוש בדמותה של מרשתי נעשה ללא ידיעתה וללא רשותה. נוכח מעמדה בציבור, נגרם למרשתי נזק רב", החברה הנתבעת: "ניסיון סחיטה עלוב"
כפיר אדר |  5
עמליה דואק (צילום ויקיפדיה/ Eyalbenyaish)
הפרסום: "דנה מספרת על הפסקת העישון אחרי 15 שנים בחדשות 12", עשוי לעלות לחברה בשם 'מיינדטק' כ-100 אלף שקל, בעקבות התראה לפני תביעה שהגישה מגישת חדשות 12 עמליה דואק בשל השימוש בדמותה לפרסום.
בתביעה נטען: "לאחרונה הסתבר למרשתי כי חברת מיינדטק משתמשת באתר האינטרנט שלה בדמותה של מרשתי לצורך קידום מכירות ושיווק של נדל"ן ביוון. המסר שמועבר בכך שחברתכם משתמשת בראיון שערכה מרשתי באתר האינטרנט שלה הוא כי מרשתי משויכת ומייצגת את חברתכם".
עוד נכתב: "אין כל ספק כי השימוש בראיון בו מופיעה מרשתי, עיתונאית מוערכת ובלתי תלויה, נועד ליצור תדמית חיובית של חברתכם. יודגש כי השימוש בדמותה של מרשתי נעשה ללא ידיעתה וללא רשותה. נוכח מעמדה בציבור, נגרם למרשתי נזק רב".
 
לסיום הוסבר: "השימוש בשמה של מרשתי בפרסום חברתכם מבישות את מרשתי המקפידה לשמור על אובייקטיביות בעבודתה העיתונאית ומציגות אותה כלא אמינה כשהיא מוצגת כמי שמקדמת את המוצר של הנתבעת. לאור זאת, תטען מרשתי כי הינה זכאית לפיצוי עבור המעשה הפסול".
הפיצוי הנדרש: "לפנים משורת הדין, לאור המובא בכתבי זה, הנכם נדרשים להפסיק לאלתר את השימוש בדמותה של מרשתי בפרסומות של חברתכם וכן לצרכי פשרה בלבד לשלם למרשתי פיצוי בסך של 100 אלף שקל זאת בתוך 7 ימים ממועד קבלת מכתבי זה. התראה נוספת טרם נקיטת הליכים משפטיים לא תשלח".
תגובת מיינדטק: "כל אדם שיקרא את המכתב שקיבלנו, יגחך מהניתוק מהמציאות של המכתב הזה. אנו מואשמים במכתב על פרסום של פרוייקטי נדל"ן כאשר החברה לא עוסקת בנדל"ן. חבל מאוד שעורך הדין ועמליה דואק לא בודקים דברים לפני שהם ישר יורים. נדע כמובן להגיב ואנו מוצאים שמכתב זה הינו ניסיון סחיטה עלוב וחסר תועלת".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מה קרה
    עמליה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לך כסף לשלם המשכנתא? אין כסף לעשות קניות בסופר? תקחי הלוואה אבל אל תפילי את התסכול הכלכלי שלך על חברה כל כך מצליחה בתחומה שאין לה קשר לנושא הנדלן. תוציאי מכתב התנצלות ומהר אחרת יתבעו אותך על עוגמת נפש. ומי זה העורך דין שלך? את בטוחה שקיבל התעודה שלו ביושר או אולי בקומבינה? רציתם לעשות כסף מהר ובקלות? פחחחחחח עולב.
    סגור
  • 4.
    אני בשוק
    עמליה גואק 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בשוק שלא בדקו קודם לפני ששלחו המכתב שמיינדטק לא מתעסקת בנדלן. מה הקשר לנדלן . כאילו סתומים. אני הייתי תובע אותם בחזרה על עוגמת נפש והשפלה בציבור וניסיון להרוס שם מוניטין .
    סגור
  • 3.
    ברקו הטיפש
    קובי 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עיתונאית בחצי שקל????????
    סגור
  • 2.
    תיק 4000
    יעקב 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כניראה בערוצי השמאל חשבו שהציבור פתי אבל ההוכחה הגיעה ברטינג הציבור מאס בתקשורת בשקרים בכתבים השמאלנים שלה התקשורת יש לה חלק בהפלת השלטון בתפירת התיקים מעניין לאן נעלמו כל השופרות של הפרקליטות כל כתבי הבזיון שלא הייתי נותן להם לכתוב בעלון בית ספר יסודי בושה אם ככה מתנהלת התקשורת עיי עורכים וכתבים שמאלנים
    סגור
  • 1.
    עמליה העלובה, כמה נמוך. (ל"ת)
    אני 05/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור