משפט

מאסק בצרות? "חשף את איבר מינו ושילם דמי שתיקה"

האיש העשיר בעולם מכחיש 'האשמות פרועות' נגדו בהתייחסות לכאורה לדיווח על הטרדה. SpaceX שילמה 250,000 דולר בחומרה לדיילת כדי ליישב טענה לפיה מייסד חברת התעופה אילון מאסק עסק בהתנהלות מינית נגדה
מערכת ice |  5
אילון מאסק (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק)
מייסד טסלה ו-SpaceX אילון מאסק אמר בציוץ בסוף יום חמישי כי "האשמות פרועות" נגדו אינן נכונות, וכמו כן הסביר מה היו ההאשמות הללו. אבל תגובתו הגיעה לאחר שדיווח של Business Insider ביום חמישי אמר כי חברת התעופה והחלל שילמה 250,000 דולר כדמי שתיקה לכאורה ופשרה לדיילת שהאשימה את המיליארדר בהתנהגות בלתי הולמת מינית.
בדו"ח, שצוטט ראיונות ומסמכים שהגיעו לידי אינסיידר, נכתב כי האישה טענה כי במהלך עיסוי שהיא עשתה למאסק הוא "חשף את איבר מינו הזקוף", נגע בירכה ללא הסכמתה והציע לה לקנות לה סוס אם תבצע מעשים מיניים. מאסק, מבלי להתייחס ישירות לדיווח, צייץ כי "למען הפרוטוקול, ההאשמות הפרועות הללו אינן נכונות לחלוטין".
 
"צריך לראות את ההתקפות נגדי דרך עדשה פוליטית - זה ספר המשחקים הסטנדרטי (הנתעב) שלהם", צייץ בטוויטר. ה-Insider דיווח כי התקרית לכאורה התרחשה בחדרו של מאסק על סיפון מטוס SpaceX בטיסה ללונדון בסוף 2016, לאחר שהאדם העשיר בעולם ביקש ממנה לעשות לו "עיסוי גוף מלא". מאסק אמר ל-Insider שיש "הרבה יותר בסיפור הזה", כיוון שביקש מהפרסום זמן נוסף להגיב לטענות המאמר, לפי הרשת.
"אם הייתי נוטה לעסוק בהטרדה מינית, לא סביר שזו תהיה הפעם הראשונה בכל 30 שנות הקריירה שלי שזה מתגלה", דווח מאסק כתב Insider. הוא גם אמר שהמאמר שלה הוא "חתיכת להיט ממניעים פוליטיים, כך דיווח הרשת. Insider דיווחה כי היא הזיזה את מועד הפרסום לאחר שמאסק ביקש זמן נוסף להגיב, אך הוא מעולם לא הגיב על ההאשמות.
 
סגן נשיא SpaceX לעניינים משפטיים, כריסטופר קרדאצ'י, צוטט על ידי Insider כאומר: "אני לא מתכוון להגיב על שום הסכמי פשרה". ההאשמות שדווחו ביום חמישי מפורטות בהצהרה שנחתמה על ידי חבר של הדיילת. הצהרה זו הוגשה כדי לתמוך בתלונה שעורך הדין של האישה הגיש למחלקת משאבי האנוש של SpaceX ב-2018 לאחר שהיא חשה שהזדמנויות העבודה שלה בחברה התמעטו לאחר שסירבה לעסוק במגע מיני עם מאסק, לפי Insider.
בציוץ שהעלה לפני שנה, ביקש האיש העשיר בעולם: "אם אי פעם יהיה סקנדל סביבי, אני מבקש שיקראו לזה אילוןגייט", הבוקר (שישי) הוא כתב על כך: "סוף סוף, אנו יכולים להשתמש באלונגייט כשם השערורייה. זה די מושלם"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לשון הרי לא מדבר אלי
    טימוטי 05/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו ללכלך! הרכילות הזו לא מעניינת.
    סגור
  • 4.
    מדהים ביותר
    מדהים 05/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יפה יפה הדמוקרטים זריזים מאוד לא נראה לאף אחד מוזר, במיוחד אחרי מה שקרה לברט קבענו, שההצהרה הזו יצאה פחות משלושה ימים אחרי שמאסק הצהיר שהוא לא יצביע יותר לדמוקרטיה והמליץ לאחרים לעשות כמוהו?
    סגור
  • 3.
    חחח. הרדיפה שלו אחרי שהוא מפריע לסדר החולני החלש פשוט מ (ל"ת)
    הפדופילים מפחדים 05/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אלון מסק
    צ.ר. 05/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גש לרופא מאסק
    סגור
  • 1.
    בשביל 250 אלף דולר , הרבה נשים היו מיתלוננות... לשווא. (ל"ת)
    יוסי 05/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור