משפט

איך אחראית ג'ודי ניר מוזס לעיוות תיקי נתניהו?

משה סעדה מתעמק הפעם בקשר אינטימי ובעייתי לכאורה בין ג'ודי ניר מוזס לקצין משטרה בכיר, אשר שימש כחוקר בתיקי נתניהו
מערכת ice |  2
משה סעדה ממשיך לחשוף שחיתויות ועיוותים לכאורה שהתרחשו בצמרת המשטרה. בראיון שהעניק אתמול לערוץ 14 הוא עוסק הפעם בקשר אינטימי שניהל לכאורה קצין בכיר עם לא אחרת מג'ודי ניר מוזס, אשת החברה, בזמן שבנה נחקר באזהרה בפרשת השוחד בעיריית רמת גן ובזמן שאחיה, מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, חשוד בתיק 2000 בו נאשם גם ראש הממשלה לשעבר נתניהו.
על פי סעדה, בכיר מח"ש לשעבר, הסתבר שכל צמרת המשטרה ידעה על הקשר הבעייתי במשך כשנה וחצי לפני שהגיע העניין למחלקה לחקירות שוטרים, ועברה על חובת הדיווח על אף שהקצין נאשם בהפרת אמונים. אותו קצין היה גם חוקר ישיר בפרשת המעונות של נתניהו ומשפחתו והקשר בינו לבין מוזס התרחש בתקופה שבה התגבש תיק 2000 (תיק נתניהו-נוני מוזס).  לטענת סעדה, כאשר ביקש לבחון את תיק 2000 מטעם מח"ש, סורב, "מסיבות מובנות" כפי שנכתב בכתב התגובה. כשניסה להתעקש נענה "אתה מבין שלא יתנו לך?".
 
ומעבר לשחיתויות, חשף סעדה אמירה מקוממת משהו של ראש מח"ש בנוגע להמנון הישראלי. "מנהלת מח"ש קרן בר-מנחם אמרה לעובדים: "ההמנון הלאומי הוא לא נכון למדינת ישראל, כי הוא לא מדבר לציבור הערבי". העברתי זאת למנכ"ל משרד המשפטים - לא עשו עם זה כלום". אם כך ואם להאמין לסעדה, בצמרת המשטרה נדרשים כמה וכמה תיקונים דחופים.
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ליאת בן ארי ושי ניצן חייבים לעמוד לדין! (ל"ת)
    למען הצדק 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ממתינה לפתיחת חקירה לשי ניצן ומקורביו
    אור 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וגם חקירה על משפחת מוזס, ג'ודי פעם הערצתי אותך, את איכזבת, רצית לעזוב את הארץ לצמיתות מוכנה ללוות אותך לנתב"ג!!!
    סגור