משפט

מזעזע: אם מכרה את בנה בן ה-7 לשלם חוב

אישה בת 36 מרוסיה נעצרה אחרי שמכרה למתחזים שהגיבו לפרסומים שלה את בנה בן ה-7, זאת כדי לכסות חובות שהיו לה. היא טענה שבעלה לא אהב את הילד ולכן הסכים למכור אותו. ברוסיה ישנה עלייה מדאיגה של סחר בילדים למטרות עבדות, מין ואף לסחר באיברים
מערכת ice | 
סרטונים מפחידים ברשת (צילום shutterstock)
אם לשלושה, בת 36 מרוסיה, נעצרה בחשד שמכרה את בנה בן ה-7 לזרים תמורת 4,000 פאונד. האם פרסמה את הילד האומלל שלה למכירה כדי לשלם חובות אליהם נקלעה. היא נעצרה בחשד לסחר בילדים.
האם נתפסה אחרי שמתנדבים מארגון הצדקה נגד עבדות התחזו לרוכשים פוטנציאלים והגיבו לפרסום של אותה אישה. היא נפגשה עם הקונים במתחם אוכל של קניון בסמוך לעיר אוראל שברוסיה. היא הביאה איתה את הילד ואמרה ש"לא אכפת לו" שיעבירו אותו למשפחה חדשה, כך נטען.
 
המבצע להצלת אותו הילד הגיע על רקע דאגה ברוסיה בגלל שילדים נסחרו לעבדות מינית או עבור מכירת איברים במעורבות של כנופיות פשע מאורגנות. "עד הסוף קיווינו שזה סיפור מומצא, שזו בדיחה טיפשית של מישהו או הונאה בכסף", טען דובר הארגון.
"אולם כאשר קבוצתנו, יחד עם עובדי קבוצת חקירות הפשע המאורגן, יצאו ל'עסקה', היינו עדים למכירת הילד. האם קיבלה את הכסף ונתנה את הילד לאדם שהיא לא הכירה. היא הסבירה שבעלה לא אהב את בנה הבכור, והם החליטו למכור את הילד כדי לשלם את החובות שלהם". האם כאמור נעצרה ובנה הועבר לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. 
 
אולג מלניקוב, מארגון הצדקה אלטרנטיבה, הזהיר מוקדם יותר מפני עלייה במספר נשים רוסיות שמוכרות את ילדיהן בהשוואה לשנים קודמות. לדבריו, הנשים האשימו לעתים קרובות את הקושי הכלכלי בו הן מצויות. "אנחנו יודעים שלילדים האלה אין סיכוי לקבל מסמכים משפטיים. הם יגיעו לידיים של קבצנים ברחובות או פדופילים", אמר. ישנו חשש כי ניתן לסחור בילדים גם על ידי עבריני מין או עבור חלקי גוף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה