משפט

משפחת רפאלי תפוצה ב-300 אלף שקל: מי הפסיד בענק?

התביעה של המשפחה המפורסמת נגד אדם בשם אבידן גוב שהתחזה לכאורה לאיש עסקים, התקבלה באופן מלא והאחרון ייאלץ לשלם פיצוי במאות אלפי שקלים
מערכת ice | 
משפחת רפאלי (צילום רפי דלויה)
ניצחון ענק היום (שני) בבית המשפט למשפחת רפאלי, שזכתה בתביעת הדיבה שהגישה כנגד אבידן גוב, ששכר דירה מהמשפחה תוך שהוא מתחזה לכאורה לאיש עסקים. משלא שילם את הסכומים שהיה חייב, על פי התביעה יצא למסע הכפשה וכעת הוא ייאלץ לשלם למשפחת רפאלי פיצוי בגובה של כ-300 אלף שקל.
כמו כן, זו לא המכה היחידה של גוב שגם חוייב בתשלום הוצאות משפט על סך 40 אלף שקל, תוך שיאלץ להשיב למשפחה את האגרה ששילמה עבור הגשת התביעה, השופט עזריה אלקלעי, שופט בית משפט השלום בתל אביב, בסך הכל פסק סכום של 340 אלף שקל נגד גוב.
 
כאמור, במרכז התביעה ניצבה הטענה של הרפאליז כי גוב השתמש נגד המשפחה בלשון הרע באמצעות "פרסומי לשון הרע שקריים וזדוניים". בשל העובדה שהבוקר (שני) אמור היה להערך דיון ההוכחות בתיק, הנתבע ועורך דינו לא הופיעו, ולכן בית המשפט העניק פסק דין בהעדר הגנה לטובת בני המשפחה שקיבלה את מלוא הסכום שדרשה.
ההכרעה ניתנה לאחר שהשופט אלקלעי וידא כי הנתבע אכן בכלל מודע לכך שהיום הוא יום הדיון בעניינו. ויש עוד, על גוב גם להפיץ הודעת תיקון והכחשה לדברים שפורסמו על ידו כלשון הרע נגד המשפחה ולהתנצל. את משפחת רפאלי יצגו עורך הדין שלומי וינברג ועורכת הדין ליה פלוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה