משפט

כנס מיוחד: כיצד הבינה המלאכותית עתידה לשנות את עולם המשפט?

בכירי ענף המשפט לקחו חלק בכנס החדשנות המשפטי הישראלי, בו דנו ארוכות על כל מה שמעניין וחדש בעולם המשפט, לרבות תצוגת תכלית ממיטב חברות הליגלטק הישראליות, כלי בינה מלאכותית שישנו את עולם המשפט, חדשנות משפטית במחלקות משפטיות ומשרדי עורכי דין, עתיד עולם העבודה ועולם המשפט ועוד
מערכת ice | 
כנס חדשנות משפטי (צילום פרטי)
כנס החדשנות המשפטי הישראלי שיזם והוביל עו"ד עידו בר-גיל, מנכ"ל ומייסד חברת Next-Gen Solutions, המתמחה בפתרונות אסטרטגיים לארגונים בעולמות הטרנספורמציה הדיגיטלית, ניהול הידע, החדשנות, (Responsible) AI, ליגלטק וליגל אופריישנס - הפגיש את כל בכירי הענף במקום אחד.
בכנס דנו ארוכות על כל מה שמעניין וחדש בעולם המשפט, לרבות תצוגת תכלית ממיטב חברות הליגלטק הישראליות, כלי בינה מלאכותית שישנו את עולם המשפט, חדשנות משפטית במחלקות משפטיות ומשרדי עורכי דין, עתיד עולם העבודה ועולם המשפט ועוד.
בין הבכירים שנכחו: ד"ר תומר סיימון, המדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח; עו"ד נועם נתיב, יועמ"ש חברת צים; עו"ד עידו גונן, שותף בכיר בגולדפרב-זלידמן; עידן סיוון, CIO במשרד פישר; פרופ' אלדר הבר, פרופ' למשפטים באוניברסיטת חיפה ומרצה בעל שם עולמי, דלית קן-דרור, מנהלת הקליניקה למשפט וטכנולוגיה ועמוס ישראל, מנהל תכנית ח"י בספיר – מעבדת יזמות וחדשנות. בנוסף, נכחו בו מייסדים ומנכ"לים של חברות הליגלטק המובילות בארץ ובעולם.
  
הכנס נפתח בהרצאה קצרה של עו";ד בר-גיל שעסקה ב"כמה הבינה וכלי הליגלטק משפיעים על עולם המשפט?", כאשר מיד לאחר מכן התקיימה הרצאה מרתקת של ד"ר סיימון, שעסקה בעתיד העולם המקצועי ומה שצפוי לנו, לרבות דיון על "אבטלה טכנולוגית". בהמשך, התקיים פאנל אודות חדשנות במשרדי עורכי דין ובמחלקות משפטיות ולסיום, פאנל ודיון פתוח אודות עתיד המקצוע בעידן הבינה.
המשתתפים הכירו מקרוב את עולם החדשנות המשפטית, הליגל אופריישנס והליגלטק הישראלי, ענפים שנמצאים בארץ בתחילת דרכם, אולם בעלי פוטנציאל רב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה