משפט

גם אתם קורבנות לעוקץ האשראי ולא ידעתם? ההונאה הגדולה נחשפת

שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון עצרו אתמול תושב חדרה בן 43 החשוד בפרשיית הונאה רחבת היקף, הכוללת עשרות עבירות גניבה, התחזות, ושימוש בכרטיסי אשראי באמצעותם קיבל במרמה עשרות אלפי שקלים
מערכת ice | 
דירוג אשראי (צילום vecteezy)
בשבועות האחרונים ניהלה היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון חקירה נגד חשוד, אשר על פי החשד, ביצע מרמה מתוחכמת ורחבת היקף. בין בהיתר נהג לגנוב מתיבות דואר פריטים שכללו נתוני כרטיסי אשראי ולהתחזות באמצעותם לבעליהם, על מנת לשנות את פרטי ההתקשרות. זאת עשה במטרה להנגיש לו את המידע הנוגע לאשראי. 
מהחקירה שנוהלה בתקופה האחרונה, עלה כי במהלך החודשים האחרונים ביצע על פי החשד באמצעות הכרטיסים עשרות עסקאות פיזיות, טלפוניות ואינטרנטיות, בשווי של עשרות אלפי שקלים.
 
אתמול איתרו שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון את החשוד, תושב חדרה בן 43 בדירה בת"א. השוטרים פרצו לדירה לאחר שהחשוד סירב לפתוח את הדלת. על פי החשד, אף ניסה לרוקן בקבוקים שהכילו סמים.
בדירה תפסו שוטרים חומרים נוספים החשודים כסמים מסוכנים וחומרי חקירה נוספים, לרבות כרטיסי אשראי נוספים, קופה רושמת, מסופון עם קבלות ומסמכים שונים. היום האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו של החשוד לצרכי חקירה בשמונה ימים (עד 1.1.24)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה