בארץ

טלי גוטליב נגד ראש השב"כ: "יש לו כוח בלתי מרוסן, כשל מוסרי"

ברקע העובדה כי שוחררו עשרות עצורים פלשתינים מבית הכלא עופר בשל מצוקת מקום, חברת הכנסת פרסמה פוסט בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר), ובו תקפה את ראש השב"כ רונן בר: "מבחינתי מחוות למחבלים בעת מלחמה בלי שהשבנו את כל החטופים זה כשל מוסרי!"
מערכת ice | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אתמול (חמישי) התקבלה החלטה לשחרר כעשרות עצורים פלשתינים מבית הכלא עופר מוקדם מן הצפוי. גורמי הביטחון טענו כי הסיבה לכך היא מצוקת מקום בבית הכלא, אך הדבר הצליח לגרור ביקורת רבה מצד גורמים בקואליציה, ביניהם גם חברת הכנסת טלי גוטליב, שכתבה בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר): "איזה כח בלתי מרוסן יש לראש השבכ".
עוד היא כתבה כי "ראש השב"כ רונן בר עדיין מאמין במחוות למחבלים", ובכך הצטרפה לדבריו של השר לביטחון לאומי בן גביר, שפרסם טענה זהה. בהמשך הוסיפה גוטליב: "לרגל הרמאדן שחרר עצורים מנהליים מסוכנים. מבחינתי מחוות למחבלים בעת מלחמה בלי שהשבנו את כל החטופים זה כשל מוסרי! אגב על מחווה של השב"כ לאריאל דנינו היהודי דווקא לא שמעתי".
כפי שפרסם אתמול ברשת החברתית X, השר בן גביר כתב ":העצורים המנהליים ששוחררו הערב מבתי הסוהר לא שוחררו בשל מצוקת מקום בבתי הסוהר - אלא בשל הנחייה ישירה של ראש השב"כ כ'מחווה' לקראת הרמדאן". עוד הוא הוסיף כי מדאיגה העובדה שדווקא ביום בו נרצחו שני יהודים, ראש השב"כ בוחר "להעניק מחוות למרצחים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה