בארץ

טראמפ משנה כיוון? "אתם צריכים לסיים את המלחמה"

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ טוען כי ישראל צריכה לסיים את המלחמה ברצועת עזה ומוסיף כי ישראל "מפסידה הרבה מהעולם"
מערכת ice |  1
דונלד טראמפ (צילום ישראל היום)
הבחירות לנשיאות ארצות הברית יתקיימו בסוף השנה הנוכחית כאשר דונלד טראמפ יוביל את המפלגה הרפובליקנית מול הדמוקרטים. כעת, טראמפ העניק ראיון מסקרן לישראל היום בו הוא מתייחס לשלל נושאים ובעיקר למלחמה המתרחשת בעזה.
 
טראמפ מדגיש כי לדעתו ישראל צריכה לסיים את המלחמה כמה שיותר מהר תוך חתירה לשלום: "אתם צריכים לסיים את המלחמה שלכם. אתם צריך לסיים את זה. אתם חייבים לעשות את זה, אנחנו צריכים להגיע לשלום. אנחנו לא יכולים שזה יימשך. ישראל צריכה להיות מאוד זהירה, כי אתם מפסידים הרבה מהעולם."
לדעת טראמפ הסיבה של ישראל למלחמה מוצדקת אך הבעיה טמונה בהסברה הישראלית: "זה קרה משום שנלחמתם בחזרה. אני חושב שישראל עשתה טעות גדולה שראיתי כל לילה. רציתי להתקשר ולהגיד אל תעשו את זה. כי נדמה שמשרד הביטחון הישראלי מפרסם את התמונות האלה. פצצות שמוטלות לתוך בניינים בעזה. ואמרתי, 'זה דיוקן נורא. זו תמונה רעה לעולם'".
טראמ התייחס לאמירתו של הסנטור צ'אק שומר שקרא לקיים בחירות בישראל וטען: "אני חושב שזה דבר נורא לעשות. כי זה מוריד את כל המומנטום שלכם. כי הם (אויבי ישראל) רואים, רואים את הממשלה, רואים את האנשים וזה מלמד על פיצול גדול מצד ארה"ב. אתם צריכים לקבל תמיכה. ואין את התמיכה שהייתה לכם."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד חולה נפש אמריקני, ישראל זה מה שמגדיר אותם.
    יאללה תתח'פף. 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיתעסקו בעצמם האפסים האלה. שיטפלו בפשע ברחובות הארלם וברובע הברונקס, שיבדגו מה הולך בצ'יינה טאון ובקינגסינטון בפלורידה, באמת שלא חסר להם שם ערימות אשפה לטפל בהם, כך שישראל היא לא עניין שלהם.
    סגור