בארץ

מחאה נגד נתניהו בטקס ביד ושם: "כמה סימנים צריך שתלך?"

המחאה נגד נתניהו בטקס ביד ושם כללה גם צעקות לעבר ראש הממשלה נתניהו - "יזכור עם ישראל את בניו שהופקרו. שיילך הביתה". נתניהו מבחינתו ניסה להתנהל כרגיל והקריא את נאומו והניח את הפרחים כמיטב המסורת.
מערכת ice | 
בנימין נתניהו ביד ושם (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
מחאה חריגה נרשמה הבוקר [שני] ביד ושם, כאשר אדם שהוא לכאורה שורד שואה צעק לעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו בזמן טקס הנחת הזרים הממלכתי: "כמה סימנים צריך כדי שראש הממשלה ילך הביתה?"
יש לציין כי המחאה נגד נתניהו בטקס ביד ושם כללה גם צעקות לעבר ראש הממשלה נתניהו - "יזכור עם ישראל את בניו שהופקרו. שיילך הביתה". נתניהו מבחינתו ניסה להתנהל כרגיל והקריא את נאומו והניח את הפרחים כמיטב המסורת.
 
במהלך הטקס, סגן השר אורי מקלב הממונה על הרשות לניצולי השואה במשרד ראש הממשלה מניח את זר בשם 133,362 ניצולי שואה החיים היום בישראל בהיכל יזכור בכיכר גטו ורשה ביד ושם
 
רה"מ נתניהו אמר בטקס הממלכתי אמש: "שורדי השואה נותנים השראה כבירה לכולנו גם במלחמה הקשה. גם במלחמה הקשה אתם העדות לתקומה אחר הכחדת הקהילות, אתם גיבורי הרוח. המתקפה ב-7.10 לא הייתה שואה, לא בגלל שלא הייתה כוונה, אלא בגלל היעדר היכולת. הנאצים התכוונו לחסל את היהודים וחמאס רצו באותה כוונה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה