בארץ

מיקי זוהר: "לא נממן יצירות שיפגעו בשמה הטוב של ישראל"

בנאומו בטקס חילופי השרים הציג שר התרבות והספורט הנכנס ח"כ מיקי זוהר את חזונו בתחום התרבות והספורט ואמר כי "אנחנו נדאג לשלול תקציבים שיקדמו את הנרטיב של אויבינו. מחבלים ושהידים לא יוצגו כגיבורים במימון ישראלי וחיילים לא יוצגו כרוצחים"
דוד זולדן | 
ח"כ מיקי זוהר (צילום אדי ישראל)
שר התרבות והספורט הנכנס, ח"כ מיקי זוהר בטקס חילופי שרים עם השר היוצא אמר דברים שכדאי להקשיב להם וגם רמז לבאות.  
בין השאר אמר זוהר: "אנחנו נפעל להגדיל את התמיכה בקבוצות השונות וכן נעשה הכול על מנת להפחית את המס על הזרים כדי לחזק את הספורט בישראל. הגיע הזמן שנעלה את הרמה כי אירופה בורחת לנו. אנחנו חייבים לפתוח את עולם הספורט לכל חלקי הארץ, תוך השקעה מסיבית בדור הצעיר. בע״ה באמצעות המועצה להסדר ההימורים בספורט שעוברת למשרד התרבות והספורט תחת פיקוחי, נוכל להגדיל משמעותית את ההשקעה במתקנים, באקדמיות ובפיתוח השחקנים הצעירים. הדבר החשוב הזה, כמובן שיסייע לנו להשקיע רבות גם בעולם התרבות שכיום חסר מאוד בתקציבים. אני בטוח שאדע לעבוד היטב עם עולם האומנות, אחרי הכל יש לי אומן לא רע בבית".
 
כאן עבר זוהר לנושא אחר רגיש ובוער. "אני מכיר היטב איך נפש של אומן מתנהגת, איך היא חושבת ואיך היא מרגישה. אין לי ספק שעולם האומנות ימצא כאן אדם שרוצה בהצלחתם יותר ממה שהם יוכלו לדמיין. עם, בלי תרבות עשירה ושאינו מממש את הידע והעומק האומנתי שלו פוגע במהותו כעם. זה מה שמייצר גאווה ברמה המקומית וברמה הלאומית". 
זוהר מסלק את הספקות ואומר: "פה המקום להבהיר, לצד הגדלה משמעותית של התקציבים לעולם התרבות, המשרד בראשותי לא יממן יצירות שיפגעו בשמה הטוב של מדינת ישראל בארץ ובעולם, אנחנו נדאג לשלול תקציבים שיקדמו את הנרטיב של אויבינו. מחבלים ושאהידים לא יוצגו כגיבורים במימון ישראלי וחיילים לא יוצגו כרוצחים. נבחרנו כדי לממש את המדיניות של ציבור בוחרינו ובע"ה זה מה שנעשה. אנחנו לא נתפשר על האידיאולוגיה שלנו. כולם יקבלו אצלי יחס שווה והוגן, מקצועי וענייני וכמובן שבכוונתי לבחון כל דבר בצורה אובייקטיבית לטובת כל אזרחי ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה