בארץ

"בעלה של השרה עידית סילמן עורך ראיונות קבלה ללשכתה"

שמוליק סילמן ידוע כדומיננטי בקריירה הפוליטית של רעייתו, השרה עידית סילמן, ואף על פי פרסומים היה זה שהביא לפרישתה מהקואליציה הקודמת. כעת נטען כי הוא זה שמקיים ראיונות קבלה ללשכת השרה להגנת הסביבה
מערכת ice |  3
עידית סילמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי העדויות כי אשת ראש הממשלה שרה נתניהו היא שמראיינת מועמדים למשרות בכירות במקום בעלה – כעת מתפרסמות עדויות דומות לגבי השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן ובעלה שמוליק.
חדשות 13 פרסמו הערב כי השרה הטריה שנכנסה ללשכתה מגייסת עובדים, אלא שהובהר למועמדים שעל מנת להתקבל לעבודה - יצטרכו קודם כל לעבור ריאיון קבלה אצל בעלה שמוליק.
כזכור עם פרישתה של עידית סילמן מהקואליציה הקודמת, מה שהביא לנפילת ממשלת בנט-לפיד, נפוצו פרסומים על כך שהבעל, שמוליק סילמן, הוא שקיבל את ההחלטה עבורה לפרוש, ואף הביע תמיכה ביו"ר האופוזיציה אז, נתניהו.
 
כעת מתפרסם כי שמוליק סילמן ממשיך להיות דומיננטי בקריירה של רעייתו, וממיין את העובדים ללשכת השרה, גם כאלה המועסקים בתפקידי תוכן כמו ייעוץ תקשורתי, וגם נהגים. על סמך תכתובות שהגיעו לידי חדשות 13, שמוליק הוא גם זה שהודיע למועמדים אם הם התקבלו ללשכה או לא.
בתקנון נציבות המדינה אין התייחסות ישירה לסיטואציה שבה בן/בת הזוג מנהלים ראיונות קבלה לתפקידים בלשכות של שרים, אבל זו לכל הפחות דוגמה להתנהלות לא מקובלת או תקינה.
מטעמו של שמוליק סילמן נמסר: "חבל שחדשות 13 מקטינים את עוצמת השפעתי. כידוע, אני גם ביצעתי ריאיונות קבלה לנשיא ארצות הברית, מזכ"ל האו"ם וליאו מסי לנבחרת ארגנטינה. חשוב לציין עוד שבקרוב אראיין גם מועמדים לתפקידי כתבים בחדשות 13. דרישות הקבלה: לא להמציא סיפורים מקושקשים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל כבוד לו. המדינה כל כך חשובה לו שהא מקדיש מזמנו
    רני גוטליב 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וממרצו למען חוסנה. ב ה צ ל ח ה עידית סילמן היקרה והאמיצה.
    סגור
  • 2.
    כל הממשלה הזו הזויה ומטורללת.
    YZ 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם פשוט עושים הכל על הראש שלנו, מעל המקפצה.
    סגור
  • 1.
    תגובה של שמוליק סילמן מביכה כמו ילד קטן שעונה לא בצורה
    מני 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נורמלית קצת דביליות בתשובתו
    סגור