בארץ

לפיד תוקף את בן גביר: "קח אחריות במקום לחפש אשמים"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד התייחס להתקפות של השר לביטחון לאומי בן גביר נגד היועצת המשפטית מיארה, "הוא חי בטיקטוק ומחפש את מי להאשים" אמר לפיד
מערכת ice | 
איתמר בן גביר, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד תקף הבוקר (ראשון) את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לאחר שהלה האשים היועצת המשפטית גלי בהרב מיארה, בכך שהיא מסכלת את פעילות הממשלה נגד הטרוריסטים. "זו פחדנות. אין קשר בין זה לבין המציאות", אמר ח"כ לפיד. "המומחיות שלו היא לחפש אשמים שהם לא הוא. אתה השר האחראי. קח אחריות במקום לחפש כל היום את מי להאשים. האיש הזה לא יודע לעשות כלום. הוא חי בטיקטוק ומחפש את מי להאשים", את הדברים אמר יו"ר האופוזיציה לראיון בווינט.
ח"כ לפיד הוסיף "מאשימים שמאלנים, משפטנים ועושים הכול חוץ מלעשות את העבודה שלהם. יש לך עבודה – אתה שר לביטחון פנים. הוויכוח הזה משרת אנשים שבמקום לקחת אחריות מחפשים להאשים משפטנים, הספורט הלאומי החדש. תעשו עבודה. אני בעד הריסת בתים, זה צעד נכון ואם אפשר לעשות זאת מהר – צריך. אבל אנחנו עדיין מדינת חוק, למרות שיש כאלה שמנסים לבטל את זה".
 
בנוסף לכך ח"כ לפיד התייחס גם לביקורת שהופנתה כלפיו כראש ממשלה: "אני מנסה לחשוב מה הם היו עושים אם זה היה סיכום קבינט שלי בעקבות הפיגוע הכי קשה בירושלים מאז 2008 ובישראל מאז 2011, אבל בסדר, זה לא. לא נתעסק בזה ביום כזה, כולנו עם הלוויות ועם הצער ועם הכאב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה