בארץ

יו"ר ההסתדרות: "המדינה על סף פילוג, מפעיל כוחי לייצר גישור"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בפנייה לחברי ההסתדרות לנוכח המשבר החברתי-פוליטי: "הקרע העולה מהכנסת מפרק את מפעל חיינו, אני מפעיל את כל כוחי ואת כוחה של ההסתדרות לגישור אמיתי בין הצדדים"
מערכת ice | 
ארנון בר דוד (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד שיגר בצהריים (חמישי) מכתב לכל חברי וחברות ההסתדרות לאור המשבר החברתי-פוליטי במדינה והודיע כי הוא פועל בכמה חזיתות במטרה לקדם שיח והידברות שיאפשרו את יישוב הסכסוך והפילוג בעם.
"השיח והשסע הפוליטי הוא החמור ביותר מיום הקמת המדינה. אני אדם אופטימי שאינו אומר נואש, אבל הפעם אני מודאג", כתב יו"ר ההסתדרות, "הקרע העולה מהכנסת מפרק את מפעל חיינו, והמדינה – הבית של כולנו, על סף פילוג".
 
בר-דוד קרא "להרגיע את השיח ולייצור הידברות אמיתית", וציין כי במסגרת זאת הוא פועל הן מול נשיא המדינה יצחק הרצוג והן מול שר המשפטים יריב לוין.
"אני פועל ואפעל בכל כוחי ובכוחה של ההסתדרות להידברות וגישור אמיתי בין הצדדים, לא אגרר למצב שבו אסכן את האחדות שהובלתי בבית של העובדות והעובדים בישראל, ולא אכנס לוויכוח פוליטי שחוצה את המדינה", הסביר.
"מיום כניסתי לתפקיד תמיד שמרתי על פרגמטיות וחתרתי ליישוב סכסוכים בשיח ולא בצעדים חד צדדיים", הכריז והוסיף עם זאת כי "את עוצמתה וכוחה של ההסתדרות אפעיל אל מול כל ניסיון לפגוע בזכויות עובדים, ובשעה הנכונה. על כתפיי מוטלת אחריות רבה. ישראל היא מדינת חוק ואת הסמכות להשבית את המשק יש רק ליו"ר ההסתדרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה