בארץ

בן גביר זועם: "אפשר לטאטא את הדברים מתחת לשולחן"

השר לביטחון לאומי לא ממצמץ אל מול היעד המוצהר להשליט סדר במזרח ירושלים וחושף את תכניתו הראוותנית
דוד זולדן |  2
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
השר בן גביר מפגין נחישות להוציא לפועל את תכניותיו במזרח העיר ולא מתרגש מהביקורת: "במזרח ירושלים משך שנים רבות יש חוסר משילות, אני נחוש בדעתי לעשות מבצע 'חומת מגן 2' שזה מבצע משילות.
את הדברים אמר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בכניסה לישיבת הממשלה והבהיר: "אפשר לטאטא את הדברים מתחת לשולחן, אפשר לספר סיפורים, אבל אני לא באתי לכאן כדי להיות שותף בדבר כזה".
 

בן גביר ציין כי: "צריך לומר את האמת. במזרח ירושלים משך שנים רבות יש חוסר משילות, חוסר הרתעה. בשכונות מזרח ירושלים אנחנו לא אוכפים את החוק בצורה מלאה, אין יום שאני לא מקבל שורת התרעות, אין יום שאני לא מקבל על שורת אירועים, יידויי אבנים, בקת"בים, עבירות פליליות ועבירות לאומניות".
עוד אמר השר: "אין לי שום כוונה לעשות הנחות. אני נחוש בדעתי לעשות מבצע "חומת מגן 2" במזרח ירושלים. אין הכוונה להיכנס עם טנקים, אין הכוונה לעשות כל מיני פעולות שהם בתחום של הצבא, אבל אני השר לביטחון לאומי ומשטרת ישראל יכולה, צריכה והנחיתי את המשטרה לעשות מבצע "חומת מגן 2" בירושלים שזה מבצע משילות".
השר בן גביר הבהיר את כוונתיו: "להיכנס לבתים, יש לנו 150 יעדים, לעצור אותם, לחפש שם, להרוס בתים בלי לחשוש, לתת דו"חות תנועה, להציב משילות בירושלים וזה מה שהנחיתי את המשטרה. המשטרה התחילה היום במבצע הזה, זה בעצימות נמוכה, זה יגדל יותר ויותר, יש לי גם בקשות לראש הממשלה, אני רוצה להוסיף כוחות, אבל שאף אחד לא ישלה את עצמו, בלי מבצע משילות במזרח ירושלים, כמו אגב בנגב ובגליל, זה יתפוצץ עלינו, זה יתפוצץ על מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תתחיל מהכנסת תוכנית מתאר גם לערבים בירושלים
    בני 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם כל, להתנתק משועפאט, כפר עקב ועוד חלקים שלא צריכים להיות בירושלים. שהתושבים יהיו אזרחי הרשות הפלשתינאית. ואז להבין באופן אובייקטיבי למה למבנים האלה אין היתרי בנייה, האם זאת התעקשות של פקידים?
    סגור
  • 1.
    צריך לטאטא אותו מתחת לשטיח
    דן 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איש עלוב וחשוך . משתמט שחושב שהוא אבו עלי ובתכלס הוא הג'ינג'י מהיה היה.. שמח שהנאשם בפלילים לפחות מחזיק אותו קצר אחרת מזמן הייתה פורצת מלחמת עולם שלישי.. הוא מזכיר מנהיג גרמני מ1930 רק בלי השפם המוכר. אבל עם אותם הרעיונות.
    סגור