תקשורת ומדיה

הפטריוטים וערוץ 14 בכוננות שיא: אפי נוה פותח הכל

לאחר שינון מגל הביע תמיכה בו במירוץ לתפקיד יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אפי נוה יגיע במוצ"ש להתארח אצל 'הפטריוטים' של ערוץ 14 ומתכוון לפתוח הכל - מפרשת 'מין תמורת מינוי', דרך פרשת פגסוס ועד לבחירות הנוכחיות ללשכה
מערכת ice |  1
אפי נוה (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
עם פרישתו של היו"ר הקודם, אבי חימי, בעקבות התחקיר של אילה חסון, הבחירות למוסדות לשכת עורכי הדין ייערכו בעוד כשבועיים בתאריך ה-20.6.23 יום שלישי א' בתמוז התשפ"ג. הבחירות לא יהיו רק על יו"ר הלשכה החזק, אלא גם על כלל המוסדות הן במחוזות והן במועצה הארצית.
ההפתעה בבחירות מגיעה מכיוונו של היו"ר לשעבר המודח, אפי נוה, שמנסה לעשות קאמבק ענק בראשות הלשכה והדרמה מאחורי הקלעים סביב מועמדותו בכלל. מול נוה מתמודדים על הראשות עוד יו"ר לשעבר - דורון ברזילי, היו"ר הזמני לאחר התפטרותו של חימי - עמית בכר, המשנה ליו"ר הלשכה - אבי ללום וגם ארקדי אליגולאשוילי. וכמובן הרבה דרמות מקומיות במחוזי ובסיעות הרצות למועצה הארצית.
 
במערכת הפוליטית, הן מימין והן משמאל, שמים דגש על הבחירות ללשכה, לאור המצב נכון להיום בו לנציגי לשכת עורכי הדין ישנו כוח להשפיע על הרכב השופטים. העיתונאי הימני ינון מגל, פרסם ביום שני ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו הוא מפציר ב"עורכי הדין של הימין" להצביע לאפי נוה.
 
כך כתב מגל: "הבחירות ללשכת עורכי הדין: הפעם זה הרבה יותר גדול מאיזה עו״ד יעמוד בראש הלשכה. הפעם זה או בכר: הסגן של ליאת בן ארי ונציג מחאת השמאל שמממנת אותו. או אפי נוה. זה או שהפרקליטות משתלטת גם על לשכת עו"ד או שעורכי הדין של הימין מתעוררים ועוצרים את הקטסטרופה הזאת ומצביעים לנוה דיר באלק!".
כעת, נחשף כי מגל יגיע במוצ"ש הקרוב, בעוד יומיים, אפי נוה יגיע להתארח ב'הפטריוטים' ו'יפתח הכל' אודות פרשת 'מין תמורת מינוי' במרכזה עמדו הוא והשופטת לשעבר אתי כרייף, על החקירה בנושא, שכללה את פרשת פגסוס וכמו כן, גם את הבחירות הנוכחיות, זאת על רקע הפרסום הראשון של אתר ice שחשף את פרישתה של סיעת "לשכה אחרת, לכולם!" בראשות עו"ד גיא סרוסי, שהוקמה כדי לענות על צרכיהם של חברי הקהילה הגאה מתוך לשכת עורכי הדין, מהמרוץ למועצה הארצית והחלטתה לחבור לעו"ד עמית בכר לראשות הלשכה. אגב, נוה מגיע ל'הפטריוטים' וממשיך את שורת ההצלחות של התוכנית, שהצליחה להנחית באולפן בתקופה האחרונה גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר המשפטים לשעבר חיים רמון, מנכ"ל התאגיד לשעבר אלדד קובלנץ ודמויות מרכזיות נוספות בפוליטיקה ובתקשורת הישראלית.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דיעה אישית
    שרה 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכנית מצויינת, אנשים מוכשרים ובעיקר מעניין. גם תוכניתו של סגל מצויינת. הגיעה הזמן לתוכניות מעניינת ולא סלבס שמקשקשים שטויות........
    סגור