בארץ

רוצים להתגייס כדי לסייע לצה"ל? כך תוכלו לעשות זאת

לאור המצב הקשה במדינה, רבים רוצים לסייע לצה"ל ולחזור לשירות פעיל. עו"ד עדן זינו, המתמחה בזכויות חיילים ובטיפול משפטי מול המערכת הצבאית, מציעה טיפול בחינם מול גורמי צה"ל למעוניינים
מערכת ice | 
חיילים (צילום shutterstock)
בעקבות מצב החירום והלחימה הקשה בדרום, שגובה קורבנות רבים, עולים קולות רבים של כאלה המעוניינים להתנדב ולסייע למערך הלחימה של צה"ל ולכוחות הביטחון, גם בקרב אלה ששוחררו כבר משירות סדיר או מילואים בצה"ל.
עד כה גבתה המלחמה בדרום מעל 300 נרצחים ישראלים ועשרות חטופים לרצועת עזה. מצב זה לא משאיר אף ישראלי אדיש ומאז שפרצה הלחימה כאמור אזרחים רבים מבררים איך אפשר לסייע, אם בביגוד, מוצרי צריכה ושירותים שונים, ועד הצטרפות ותמיכה בלחימה עצמה.
 
עו"ד עדן זינו, המתמחה בזכויות חיילים ובטיפול משפטי מול המערכת הצבאית, מציעה טיפול בחינם מול גורמי צה"ל, להחזרת אנשי מילואים וחיילים ששוחררו משירות, אם בשל גילם, פטור נפשי, פיזי או אחר, לשירות והתנדבות בימי הלחימה.
עו"ד עדן זינו מזמינה את כל מי שמעוניין ורוצה לסייע ולחזור לצה"ל לפנות אליה ולקבל מענה ללא תשלום וטיפול מהיר: "ב-24 שעות האחרונות אני מקבלת פניות רבות מאזרחים שבודקים איך אפשר להשתלב במערכת הצבאית ולתרום. גם מצעירים שרק שוחררו ולא נקראו למילואים, גם מקרב אנשי מילואים לשעבר בגילאי 60 פלוס, וגם כאלה שיצאו מהמערכת מסיבות שונות ויש להם פטור משירות. כל פנייה תיעשה בהתנדבות מתוך כוונה לתרום לצבא הנגה לישראל ולעם ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה