בארץ

"חרבות ברזל" היום השלישי: 108 גופות אותרו בבארי, לחימה בגבול הצפון

סיכום היום השלישי במלחמת "חרבות ברזל": למעלה מ-900 ישראלים נרצחו, 108 גופות אותרו בבארי, הלחימה הקשה הגיעה לגבול הצפון עם חדירת מחבלים ותקיפת עמדות חיזבאללה
מערכת ice | 
כוחות צה"ל בגבול לבנון (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
סיכום היום השלישי במלחמת "חרבות ברזל": למעלה מ-900 ישראלים נרצחו, כ-2,600 פצועים, 108 גופות אותרו בבארי, הלחימה הקשה הגיעה לגבול הצפון עם חדירת מחבלים ותקיפת עמדות חיזבאללה וטילים נורו לעבר ירושלים, השפלה, המרכז והדרום.
אחת המלחמות הקשות ביותר שידעה מדינת ישראל מאז מלחמת השחרור אם לא הקשה ביותר מהן כפי שמגדירים זאת היום בכירים רבים בצה"ל ולוחמים ומפקדים שאף השתתפו בעצמם במלחמת יום הכיפורים, מגיעה היום (שני) ליומה השלישי.
משרד הבריאות עדכן את הבשורות הנוראות מכל - למעלה מ-900 אזרחים ישראלים נרצחו במתקפת הפתע האכזרית של חמאס, כאשר למעלה מ-2,600 ישראלים פצועים. מקיבוץ בארי הודיעו כי 108 גופות אותרו בקיבוץ, עשירית מכמות התושבים שבקיבוץ, כשהמספרים רק ממשיכים לעלות.
דובר צה"ל הודיע כי הוציא הודעה ל-85 משפחות על כך שבניהם או בנותיהם נחטפו לרצועת עזה, כאשר על פי החמאס והג'יהאד האיסלמי ישנם למעלה מ-130 חטופים ישראלים אצלם. בתוך כך, צה"ל החל לתקוף בכל הכוח ברצועה, שם דיווחו כי ישנם למעלה מ-500 הרוגים, אך המספרים גבוהים בהרבה. בחמאס איימו כי אם התקיפות הקשות של צה"ל יימשכו, הם יהרגו את השבויים ויעלו את התמונות שכל העולם יראה.
הלחימה גם הגיעה לגבול הצפון, שם הייתה התקלות בין מחבלים לצה"ל, במסגרתה שני מחבלים חוסלו ועוד 7 חיילים נפצעו בדרגות שונות, כששניים מהם פצועים קשה ואנוש. במסגרת זו, צה"ל תקף מטרות חיזבאללה בצפון. ההתקפות הגיעו גם לירושלים, שם טילים נפלו במספר מוקדים, ביניהם פגיעה ישירה בבית בביתר עלית שם נפגע אדם אחד. בתוך כך, פיקוד העורף הודיע על צורך להיערך ל-72 שעות בממ"ד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה