בארץ

לא הזמן לפוליטיקה: בן גביר מערים קשיים על הקמת ממשלת אחדות

השר בן גביר הודיע לראשי הקואליציה כי יתנגד להקמת פורום ביטחוני מצומצם מעבר לקבינט המדיני-ביטחוני. דרישתו של בן גביר מגיעה למרות ההסכמה הגורפת של ראשי הקואליציה על ממשלה שכזו
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, עטיה מחמוד, יוסף מחמוד)
מלחמת "חרבות ברזל" נמצאת באמצע היום ה-4 ורבים מאזרחי המדינה עדיין תוהים - איך לא הוקמה ממשלת אחדות? בני גנץ הודיע על רצונו להיכנס למפלגה שכזו, גם יאיר לפיד (עם תנאים מגבילים). הקמה של ממשלה כזו תייצר מסר אחיד וחשוב לאזרחי המדינה, ובעיקר למדינות העולם.
שרים בכירים בליכוד הודיעו על תמיכתם במהלך, לצד יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' והחרדים. המשא ומתן בנושא מתנהל מתחילת השבוע וכעת השר בן גביר הודיע כי לא יסכים שיוקם פורום ביטחוני מעבר לקבינט המדיני-ביטחוני הקיים, דרישה אותה העלה בני גנץ על מנת לנהל את הלחימה בצורה ממוקדת יותר.
השר מיקי זוהר הגיב לטענה זו: בן גביר, זה לא הזמן לפוליטיקה. זה הזמן לממשלת אחדות מיידית ובלי תנאים שתוביל את עם ישראל לניצחון מכריע מול החלאות בעזה. מספיק לבזבז זמן על שטויות, עם ישראל נלחם על הקיום שלו."
גם שר המשפטים יריב לוין התבטא בנושא מוקדם יותר הבוקר וכתב: "אלו ימים קשים, שבהם נדרשת לכידות, נדרש חוסן ונדרש להמעיט בהצהרות. בימים אלה נדרש דבר נוסף - הקמת ממשלת חירום לאומית באופן מיידי, ואני עושה בימים האחרונים מאמץ גדול כדי שכך יקרה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חתיכת טפס
    אורלי 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דם הנרצחים על ידיך בן גביר תהיה מקולל לעד
    סגור
  • 1.
    מה אתה זוהר עושה למען ממשלת אחדות
    אבי שפיר 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם למיקי זוהר באמת חשוב ממשלת אחדות , שיגיד שאם לא כמה ממשלת אחדות תוך 12 שעות הוא מתפטר .
    סגור