תקשורת ומדיה

משרד החקלאות הקים מיצג מרגש למען הילדים החטופים

עובדי משרד החקלאות הקימו מיצב להבעת סולידריות עם הילדים החטופים ובני משפחותיהם. המיצב, המוצג ברחבת משרד החקלאות, מדמה את חדרי הילדים בבוקר החטיפה ואירועי הפרעות והזוועות

מערכת ice | 
משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
היום (יום א), עובדי משרד החקלאות הקימו מיצב אומנותי להבעת סולידריות והזדהות עם הילדים החטופים והשבויים ובני משפחותיהם. המיצב, המוצג ברחבת משרד החקלאות, מדמה את חדרי הילדים בבוקר החטיפה ואירועי הפרעות והזוועות עם דובי מכוסה עיניים ותמונותיהם של הילדים. כמו כן, במיצג יש צעצועים רצפת חדרי הילדים לצד תמונות עם פניהם ושמותיהם של הילדים החטופים.
משרד החקלאות ופיתוח הכפר הוא משרד בממשלת ישראל האחראי על החקלאות והמרחב הכפרי. בין פעילויותיו העיקריות של המשרד: תכנון ופיתוח ההתיישבות, החקלאות והכפר, מתן שירותים וטרינריים, שימור קרקע, ניקוז והגנת הצומח. המשרד משתף פעולה עם גופים ציבוריים כגון מינהל מקרקעי ישראל, הרשות הממשלתית למים ולביוב, קרן קיימת לישראל, מכון וולקני, החטיבה להתיישבות ועוד.
ממשרד החקלאות נמסר: "הכאב על החטופים הוא פצע פתוח וכואב בחברה הישראלית, עלינו כמשרד ממשלתי להביע סולידריות, הזדהות ושותפות גורל ולהתייצב לצד משפחות החטופים. יחד נייחל לשובם הביתה במהרה".
לפני כמה ימים פירסם משרד החקלאות, בראשות השר אבי דיכטר, הודעה אופטימית ואפילו מרגשת בא נאמר כי: "משרד החקלאות פינה תשעה חתולים, בעלי צרכים מיוחדים, מהכלבייה באשקלון למתקן מוגן".
 
למרות החשיבות הרבה שיש להצלת בעלי חיים מהאזור, שנפגע קשות במתקפת המחבלים ב–7 באוקטובר ונמצא תחת מתקפת טילים מאסיבית, לא הצליחה ההודעה על חילוץ החתולים לשפר את תדמיתו המקרטעת של המשרד ולמתן את הביקורת הגוברת על אי־תפקודו בימים האלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה