בארץ

נפתלי בנט חשף תקיפה ישראלית בלב איראן - וחטף

ראש הממשלה לשעבר חשף שישראל תקפה בלב איראן מטרה צבאית של משמרות המהפכה ואף רמז לחיסול נוסף על באדמת טהרן. לאחר שחטף על כך ביקורת קשה בישראל, כעת הוא מגיב לביקורות
מערכת ice |  2
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, פרסם ב"וול סטריט ג'ורנל" טור שכתב ברקע המלחמה הקשה ברצועת עזה וגבול הצפון, ובו חשף כי ישראל תקפה מפעל לייצור כטב"מים באיראן ואף רמז כי ישראל ביצעה חיסול של בכיר איראני ממשמרות המהפכה בלב המדינה השיעית, טהרן.
נפתלי בנט חטף ביקורת על כך מקיר לקיר, בטענה שהוא עשה מעשה שלא ייעשה, כדי לצבור הון פוליטי. "יש כאלה שמתגייסים למען המדינה ויש כאלה שמגייסים את המדינה למענם". כתב יו"ר ועדת חוץ וביטחון של הכנסת, חבר הכנסת יולי אדלשטיין ממפלגת הליכוד.
 
ראש הממשלה בנט הגיב לטענות כלפיו וכתב באריכות לפני זמן קצר (שישי): "משך 30 שנים ישראל נופלת בדיוק למלכודת של התמנון האיראני. אסטרטגיית איראן היא חכמה ופשוטה: לפרוס זרועות טרור שיקיפו את ישראל מכל עבר, יקיזו את דם בננו, יתישו אותנו, בעוד איראן, ראש התמנון, לא משלמת כמעט מחיר. ישראל, לצערי, ממלאת באדיקות את התפקיד שאיראן ייעדה לנו: כבר שנים אנחנו שולחים את לוחמינו להילחם בסג׳עיה מול חמאס, בג׳באליה מול ג׳יהאד איסלאמי, במרון א-רס מול חיזבאללה. אפילו החות׳ים בתימן מרשים לעצמם לתקוף את ישראל". 
"גם אני נלחמתי מול אצבעות התמנון במלחמת לבנון השנייה, ואיבדתי שם חברים. האייתולות בטהרן צוחקים ונהנים. משך עשרות שנים הם היו חסינים. שיהיה ברור: איראן מנהלת מלחמה על-מלא מול ישראל, במעמד צד אחד. איראן מכה בישראל מכל הכיוונים; ישראל חוטפת. יתרה מזאת, בגלל שאיראן מרגישה חסינה, היא מתקדמת ללא בלמים, מעשירה ב60%, והפכה כעת למדינת סף. כראש הממשלה פעלתי לשנות זאת. ללכת על ראש התמנון. כינסתי את ראשי הזרועות, צה״ל, מוסד ושב״כ, והסברתי להם שאני רוצה להסיט את המיקוד לאיראן עצמה שתתחיל לשלם מחירים (לא רק בהקשר הגרעיני). כך עשינו. זו צריכה להיות אסטרטגית-העל של ישראל". הוסיף בנט.
לסיום, כתב בנט בתגובתו: "הבעיה עם איראן אינה פרסום המהלכים שביצענו נגדה שכבר נודעו בעבר, אלא שאיראן מחטיפה לנו דרך חמאס וחיזבאללה ואפילו החות׳ים, והממשלות בעשור האחרון נואמות ומדברות אך לא גובות מחיר כואב ממנהיגי איראן. צריך לרתום את ארה״ב ועוד בנות ברית למטרת העל: גדיעת ראש התמנון והפלת המשטר האיראני".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בנט
    יובי 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיותר שתיקה יפה לחכמים והמבין יבין
    סגור
  • 1.
    בנט היה ונשאר מדליף
    גיל 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם טיפש שדואג רק לקדם את עצמו,מי שמכר עצמו לשבת עם ערבים ועם מרצ בשביל כיסא מה אפשר לצפות ממנו
    סגור