תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 13 מתוודה: "בצער רב, צריך לכתוב את זה הכי ברור"

נריה קראוס שיתפה דיווח של הניו יורק טיימס, ובו נכתב כי בין חמאס לישראל התנהלו מגעים מתקדמים לעסקת חטופים, אלא שבשל הצהרותיו של נתניהו על כניסה לרפיח - חמאס הקשיח עמדות. "בצער רב, צריך לכתוב את זה הכי ברור: נתניהו ידע היטב מה ההצהרות שלו עושות"
מערכת ice |  3
נריה קראוס (צילום מסך רשת 13)
כשברקע דיווחים רבים על כניסה ישראלית לרפיח אל מול עסקת חטופים, כתבת חדשות 13 נריה קראוס, משתפת בדיווח "חשוב" של עיתון הניו ניורק טיימס אשר טוען: ישראל וחמאס היו קרובים לעסקת חטופים, אך נתניהו גרם לחמאס להקשיח עמדות.
קראוס כתבה: "ההצהרות של נתניהו בעניין רפיח גרמו לחמאס להקשיח עמדות במטרה לקבל ערבויות לכך שישראל לא תממש רק חלקים מן העסקה, ואז תשוב ללחימה. ערבויות שלא נתבקשו קודם לכן". עוד היא הסבירה כי למעשה בשל הדיווחים הרבים על כך שישראל תיכנס לרפיח בכל מקרה (עם או בלי עסקה), חמאס לא הצליח להאמין כי ישראל תעמוד בהתחייבויות שתספק במהלך המו"מ, ולכן נבלמו המגעים בנוגע לעסקת חטופים.
   
"לאחר שיחות שלי עם בכירים בממשל האמריקני, מי שעוקב ראה את ההבנה המוצקה שהצהרות נתניהו מקריסות את כל מה שעסקת החטופים הקרובה נשענת עליה – מעין קריצה, בלי ערבויות, לגבי מהות הפסקת האש". לסיכום היא כתבה: "בצער רב, צריך לכתוב את זה הכי ברור: נתניהו ידע היטב מה ההצהרות שלו עושות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עיתונאית שקר
    עדי 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי לא מיותרת מיותרת מיותרת אלא מסוכנת מסוכנת מסוכנת לעם ישראל .
    סגור
  • 2.
    את לא אמינה. לא מקצועית. מיותרת. מיותרת. מיותרת
    רביב 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת הרמה של ערוץ 13 הכושל.
    סגור
  • 1.
    אתם מטומטמים גמורים
    אני 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חמאס הקשיח עמדות כל פעם שהתקשורת בישראל דחפה למשא ומתן, כל פעם שהפגנות לעסקה בכל מחיר פרצו. זה לא נתניהו, זה אתם. לא צריך להיות גאון עסקים כדי להבין שכשצד אחד מראה להיטות לעסקה המחיר עולה...
    סגור