תקשורת ומדיה
לאחר מתקפה: פעיל הימין הפרובוקטיבי איבד את קולו לצמיתות
קהל של 100 אלף עוקבים נמחק ברגע, ופעיל הימין רועי סטאר מאבד את חשבון האינסטגרם שלו, שהיווה את אמצעי התקשורת המרכזי עבורו עם תומכיו
חשבונו של פעיל הימין רועי סטאר הוסר מהרשת החברתית "אינסטגרם" לצמיתות, זאת לאחר שצבר מעל 100 אלף עוקבים. רועי סטאר הפך בתקופה האחרונה לאחד מפעילי הימין הבולטים, והוא נוהג לתעד עצמו משוחח עם מפגינים ואנשים מהצד השני של המפה הפוליטית ולעיתים אף מתעמת עימם.
ייתכן וסיבת ההסרה לא מגיעה ממדיניות מטא (התאגיד השולט באינסטגרם) כלפי קידום עמדות מסוימות, אלא בעקבות גל דיווחים על חשבונו מאת גולשים שלא תומכים ברעיון ובדרך שלו. כזכור, רועי סטאר תיעד את עצמו לא פעם מרסס גז פלפל על מפגינים, ולטענתו זה נובע מתוך הגנה עצמית.
בעת הזו, הוא מנהל מאבק משפטי מול עו"ד ברק כהן, שהגיש נגדו קובלנה פלילית. בקובלנה פלילית שפרסם בחשבון הטיקטוק שלו, מאשים כהן את סטאר בשורה של עבירות תקיפה לכאורה שאירעו במהלך השנה האחרונה.
עוד ב-
על פי כתב התביעה, סטאר הגיע למאחז מגורים המשמש לפעילות פוליטית כשהוא חמוש בגז פלפל. בכתב האישום נטען כי בכל פעם שאחד המפגינים במקום נגע בו, מיהר סטאר לרסס אותו בתרסיס גז פלפל ולתעד את האירוע.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.חייבים לתמוך בו.. כי אם ישתיקו אותו.. מחר ישתיקו אתכםשאול 06/2026/05הגב לתגובה זו1 0היום זה הוא. מחר זה קול ימין אחר... כמחאה כולם צריכים לסגור את האינסטגרם שלהם!!!?ולתמוך בו הן משפטית והן ציבורית... מחר זה ערוץ 14 ומחרתיים זה הקול שלך.. ראו הוזהרתםסגור
-
8.חופש דיבור עאלק. לא מוצא חן בעיני שמאלנים- הם משתיקים (ל"ת)פעיל זכויות דיבור 05/2026/09הגב לתגובה זו3 0סגור
-
7.סוף לדברי הבלע של רועי סטאר פסולת חברתית זו. (ל"ת)ברוך 05/2026/08הגב לתגובה זו1 5סגור
-
6.היצור הזה עבריין אלים.דן 05/2026/06הגב לתגובה זו1 4משום צד של הקשת הפוליטית, אסור להתנהג כמוהו. עושה יותר נזק לימין מאשר תועלת. ובכלל יצור מעורר רחמים. טוב שהשתיקו אותוסגור
-
5.אלוף סטאר. תמשיך לנקות את השטח מאנארכיסטים תומכי טרור.אילן 05/2026/05הגב לתגובה זו6 2כבר מרגישים בטיולים שלנו, איך השטח נקי והמרחב בטוח הרבה יותר. שאפו!!!סגור
-
4.לא איבד ולא נעליים. הוא יפרוץ עכשיו פי 10 יותרשמאלני שהתפכח 03/2026/14הגב לתגובה זו8 3למה? כי הוא תותח,,עוצמתי, דובר אמת ..ומגובה בעובדות..ציטוטים של החלאות השמאלניות הזבל'ה.סגור
-
3.כנראה לא משתלם כל כך להיות גם בסיג' וגם המיץ של הזבל. (ל"ת)שי 03/2026/11הגב לתגובה זו6 8סגור
-
2.בקרוב יתרת חולי הנפש הביביסטים (ל"ת)רחל 03/2026/11הגב לתגובה זו6 8סגור
-
1.תעוף לנו מהחיים, פעיל עאלק (ל"ת)ראובן 03/2026/11הגב לתגובה זו8 10סגור



