תקשורת ומדיה

המשטרה: המתחזה לדנה רון שאיימה על נתניהו אינה מישראל

להב 443 איתרו את זהותה של המתחזה לדנה רון בטוויטר, וכעת "ממשיכה בהליך הבדיקה". דנה רון על המתחזה: "היא זקוקה לאישפוז פסיכיאטרי"
אנגלינה יוסים |  1
בנימין נתניהו, דנה רון (צילום פייסבוק/בנימין נתניהו, דנה רון)
תושבת חוץ שאינה מתגוררת בישראל זה זמן רב, היא המתחזה לדנה רון שאיימה בטוויטר על חייו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו – מסרה המשטרה הערב (שלישי) בהודעה רשמית.
המשטרה מבהירה כי "עם היוודע דבר קיומו של פרסום בפייסבוק הקורא לפגיעה בראש הממשלה, תחת שם המשתמש "dana ron", נפתחה ביחידת הסייבר בלהב 433 בדיקה לאיתור החשודים, באישור המשנה לפרקליט המדינה, נוכח העובדה שמדובר בביטוי המעלה חשד לעבירה של הסתה לאלימות. לאחר ביצוע מספר פעולות חקירה עלה כי מי שעומדת מאחורי הפרסום היא תושבת חוץ, שאינה מתגוררת בישראל מזה זמן רב. המשטרה, בתיאום עם פרקליטות המדינה, ממשיכה בהליך הבדיקה".
לאחר שפרסמנו מוקדם יותר כי המשתמשת 'דנה 'רון' שאיימה לכאורה על חייו של נתניהו היא כנראה דמות פיקטיבית, יצאה אשת התקשורת דנה רון בהצהרה "עכשיו מתחזה שמה תמונה שלי – זה משהו חולני הדבר הזה. היא זקוקה לאישפוז פסיכיאטרי".

נתניהו טען בשבוע שעבר כי יש איומים על חייו ונתן בתור דוגמא צילום מסך מפייסבוק של משתמשת בשם 'דנה רון'  שאמרה כי "את ביבי צריך להזיז רק בכוח. דיקטטורים מזיזים רק עם כדור בראש". אך בדיקה שערך יוסי דורפמן העלתה ספקות לגבי אותנטיות הפרופיל.
דנה רון האמיתית, אשת התקשורת ומשתתפת בהישרדות, טוענה לפגיעה בשמה הטוב: "זו עליית מדרגה בהתחזות אלי! יש מתחזה כמעט זהה שמשתמשת  בתמונה שלי והחמור מכל, המתחזה מאיים בתביעה על עיתונאים ומאשים את בינימין נתניהו בכך שהוא עצמו שלח את אנשיו לכתוב דברי הסתה לרצח שלו, רק בשביל לייצר באזז סביבו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איילה חסון
    קובי 08/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנא פרסמי גם את את הקלטות מנדבליט דרך מישהו בחול...כמו המקללת
    סגור