תקשורת ומדיה

"חברים של נאצים", "הימין לא ציוני": העיתונאי שנזכר שלא רק נתניהו התבטא באומללות

אבישי גרינצייג צייץ מספר דוגמאות של אנשי תקשורת ופוליטקאים לאור ההתקפות על אמירת נתניהו בעבר: "השמאל שכח מה זה להיות יהודי", מאהוד ברק, עד יאיר גולן תמר זנדברג. ומה חושב אבישי בן חיים? "רוע או בורות וחוסר יכולת להבין"
כפיר אדר |  3
אבישי גרינצייג יאיר גולן וזנדברג (צילום טוויטר פלאש 90 דייגו מיטלברג)
אבישי גרינצייג לא נתן לאמירות הנוגעות לדבריו של בנימין נתניהו לכאורה שנאמרו לרב כדורי כי 'השמאל שכחו מה זה להיות יהודים', לעבור לידו. בשרשור ארוך שסיפק היום (שישי) בטוויטר שלו הוא ביקש להזכיר כמה אמירות באותו הגוון, רק מהצד השני של המפה הפוליטית.
גרינצייג כתב: "מעולם לא הבנתי את ההתרגשות מהאמירה של נתניהו באוזנו של הרב כדורי השמאל שכח מה זה להיות יהודי. כאשר ברור לגמרי ההקשר, שהוא מדבר על כך שהיהודים צריכים לעמוד על חרבם, כבשה בין 70 זאבים.  אבל אם בכל זאת הזדעזעתם, השרשור הבא בשבילכם:".
 
 
 
 
 
 
העיתונאי אבישי בן חיים ביקש להבהיר: "הפרכת העלילה: נתניהו לא אמר לרב כדורי על השמאל "הם שכחו מה זה להיות יהודים" במובן של הטלת דופי בתודעתם היהודית. אלא שהשמאל שכח שיהודים נרדפים וצריכים להגן על עצמם ביטחונית. כדי להמשיך בעלילה הזו צריך רוע או בורות וחוסר יכולת להבין טקסט פשוט בעברית".
עוד הוסיף: "העלילה: נתניהו אמר״השמאל שכחו מה זה להיות יהודים״ כלומר הסית נגדם שהם איבדו זהותם ותודעתם היהודית. הטקסט האמיתי כלל לא מאשים באובדן זהות יהודית. ״שכחו״ שיהודים נרדפים: ״חושבים שאת הביטחון שלנו ישימו בידי הערבים. הערבים ידאגו לנו. ניתן להם חלק מהארץ ידאגו לנו. איפה נשמע דבר כזה״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ועדיין הוא מסית נגד השמאל ומציג אותו כעוכר ישראל
    גל 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכמי שפועל להשמדת המדינה. אני לא יודע מי עוד עדיין שם על הציטוט הזה, שאתם אוהבים להמשיך ולשלוף. בסוף, המטרה הייתה להשחיר את השמאל ולא לבקר אותו. ומרבית הציטוטים פה הם פרפרזה על הציטוט המדובר.
    סגור
  • 1.
    אפילו אתם לא שמים את הציטוט המלא
    זוכר 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "השמאל שכח מה זה להיות יהודים, חושבים שהגויים יגנו עלינו." זה הציטוט המלא. אפשר להתחיל להשתמש בו? די להסתה.
    סגור
  • הגויים אלה ארה"ב במקרה?
    גל 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הימין הוא זה הפך אותנו למדינת חסות של ארה"ב.
    סגור