תקשורת ומדיה

"ברוך שפטרנו": אחרי שורת הפארסות, יעלון פרש מהמרוץ לכנסת, העיתונאים לא ריחמו

רשימת תל"ם והעומד בראשה לא יתמודדו על המקום במשכן ובוגי שהיה אמון על כמה אירועים מצחיקים במיוחד בהרכבת הרשימה טען: "עליכם לפקוח שבע עיניים ולוודא שלא תתנו את קולכם למי שיפקירו את התקווה לשינוי, לשם ישיבה בצל נאשם בפלילים"
כפיר אדר |  41
בוגי יעלון (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, חבר הכנסת משה (בוגי) יעלון, יו"ר תל״ם הודיע היום כי הוא לא יתמודד במרוץ לכנסת ה-24 וכי הוא פורש מההתמודדות: ״האמנתי שבריצה עצמאית שלי ושל תל״ם, נוכל להגדיל את כוחו של מחנה השינוי. הנחת העבודה הזו התבררה כשגויה. בנסיבות הפוליטיות שנוצרו, המאבק לשינוי מחייב אותי ואת תל״ם שלא להתמודד בבחירות הקרובות".
כמובן שמהריצה הקצרה של יעלון כראש מפלגת תל"ם העצמאית יזכרו בעיקר הפארסות והפאדיחות המביכות, שהעלו את התהייה לא פעם "האם הוא בודק מי הם האנשים שהכניס לרשימתו?". זה החל בהודעה על צירופו של איימן אבו רייא שהוכרז ב-16:22 כרכש החדש של תל"ם במרוץ לכנסת ה-24, אבל מהדורת החדשות של קשת 12 וחשיפת יוסי מזרחי הביאה לכך שכמה שעות בודדות לאחר מכן החיבור התפרק. לאחר מכן, הוסיף לרשימה את אמאל אבו אלקום הבדואית שהתברר שתומכת בפוליגמיה, דבר שהביא על יעלון מטח של ביקורת ועקיצות ברשתות החברתיות.
 
יעלון נימק: "חייו של אדם, כל אדם, שזורים תחנות. צמתי הכרעה. החלטות. זה חלק ממהות חיינו. עבורי, בכל אחת מהתחנות, עמד תמיד מכנה משותף אחד: טובת המדינה.  כך היה כשהחלטתי להשתתף בהקמת ישוב בערבה; לחזור לשרות בצה"ל בעקבות מלחמת יום הכיפורים; להמשיך לשרת עד תפקיד הרמטכ"ל; וכך גם היה כשהחלטתי להיכנס לשדה הפוליטי. העדפת טובת המדינה קודמת לכל תועלת אישית. גם לבחירות האלה יצאתי מתוך אותה תחושת שליחות. מתוך הבנה שהקרב הנוכחי הוא על נשמת אפה של המדינה והחברה בישראל".
עוד הוסיף: "כמעט 5000 נפטרים מנגיף הקורונה. 5000. עצרו לרגע וחשבו על המספר הזה. המחדל הלאומי גדל בקנה מידה חסר תקדים בכל התחומים. העבודה בכל תחומי החיים – רבה היא. ישראל חייבת לרכז את כל כוחותיה במאבק לשינוי: לאיחוי הקרעים בחברה. לסיכול תרבות השקר. להחזרת היושרה לדרך חיינו ולביצור הדמוקרטיה שנשחקת מדי יום. לעמידה באתגר הבריאותי ובאתגר הכלכלי".
 
"לאחרונה, האמנתי שבריצה עצמאית שלי ושל תל״ם, נוכל להגדיל את כוחו של מחנה השינוי. הנחת העבודה הזו התבררה כשגויה. בנסיבות הפוליטיות שנוצרו, המאבק לשינוי מחייב אותי ואת תל״ם שלא להתמודד בבחירות הקרובות. ב-23 במרץ נלך כולנו לקלפי. אני קורא לכולכם לקחת חלק בבחירות. עליכם לפקוח שבע עיניים ולוודא שלא תתנו את קולכם למי שיפקירו את התקווה לשינוי, לשם ישיבה בצל נאשם בפלילים. תנו את קולכם להנהגה נקיית כפיים".
 
לסיום מסר: "אני מודה לחברותיי וחבריי שיצאו איתי למסע הזה. אנשים מצוינים איש-איש בתחומו, שהתגייסו למשימה. אתם מעוררי השראה, ותודתי נתונה לכם. תל״ם תמשיך להיות מצפן ומצפון, כדי לסייע במאמץ הלאומי להחזרת המדינה לחוף מבטחים ולדרך הישר. אחיותיי ואחיי, עד יומי האחרון אמשיך להיות חייל של המדינה; אלחם על דמותה וערכיה, על צביונה כמדינת הלאום שלנו: יהודית ודמוקרטית, מדינת חוק החותרת להיות חברת מופת. בכל מקום ובכל זמן שאוכל ואדרש לתרום למען המדינה ואזרחיה - אומר ״הנני״ ואתייצב. ״לא עליך המלאכה לגמור ואין אתה בן חורין להיבטל ממנה".
כאן החלה החגיגה של העיתונאים ואנשי התקשורת. עמית סגל עקץ: "רגע, אז זה אומר שעכשיו איזנקוט מספר אחת?". מגיש הרדיו נועם פתחי הוסיף: "בדומה מאוד חיצונית לניסנקורן, גם בוגי פורש מהחיים הפוליטיים".
 
אלי ציפורי כתב: "ברוך שפטרנו מעוד מרעיל: גם בוגי יעלון החליט ללכת בעקבות ניסנקורן - שניים שהערך האלקטורלי שלהם הוא א-פ-ס. יעלון, יחד עם רביב דרוקר, המציאו את פרשת הצוללות וניסו להדביק אותה בכל הכוח לנתניהו. כמובן שגם יעלון קיבל סיקור אוהד מהתשקורת המתרפסת לכל מי שהוא רק לא ביבי".
בועז גולן מערוץ 20 כתב: "צוללת | הכשל הפוליטי בוגי יעלון חתך מהפוליטיקה. עוד אחד שהיה בטוח שהוא שווה משהו בלי נתניהו", עקיבא נוביק סיפק עקיצה משלו: "לאן יילכו כל אותם קולות של אנשים שתכננו להצביע תלם בבחירות הקרובות?", אבישי גרינצייג עקץ גם הוא: "צללה עטרת ראשנו".
 
ינון מגל כתב בשנינות: "איחוד ראשון בשמאל: ניסנקורן ובוגי", אושיית הרשתות החברתיות יבגני זרובינסקי הוסיף: "לקח לבוגי הרבה זמן להבין את מה שהבינו כולם ברגע שהודיע שירוץ לבד", יהודה שלזינגר כתב: "הסתלבטנו על יאיר לפיד, אהבנו לשאול אותו "בורחים ממך". ובכן: ניסנקורן שקיבל הצעה טובה - בחוץ. בוגי - בחוץ שלח, איך לומר בעדינות, שלומו יכול להיות טוב יותר... בקיצור, לפיד ניצח".
תגובות לכתבה(41):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 35.
    הרסתה את צהל כשר ביטחון
    אזרח 02/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צהל הדרדר לשאול תחתית עקב קשלונותך וטוב שירד עוד אחד הממוקשים של מדינת ישראל
    סגור
  • 34.
    עגלון יעלון .גם עגלה
    יוני 02/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליעלון העגלון גם עגלה קטנה של אנשים לא הצליח לסחוב. פרויקט הצוללות הצליל אותו למעמקים . נקווה שלא תחזור .תישאר בבית הכאב הגדול שלי. פנסיה בשמים .מהצבא ומהכנסת. תקציב קשר.שומר ראש.לישכה .נהג ורכב צמוד. וכל זה לאדם שטען שביבי מושחת . נראה אותך מוותר עכשיו על משהו
    סגור
  • 33.
    די עם אקס רמטכלים
    בני בן צור 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניראה שמנהיגות בצהל אינה ערובה למנהיגות האומה, כל הרמטכלים שנכנסו לפוליטיקה ביומרות חסרות בסיס לשמש כראשי ממשלה לוקים בליקוי הבסיסי הצבאי, פוליטיקה זה לא צבא ובנוסף שכחו לחלוטין שהחל מדרגת אל"מ מתחיל הגורם הפוליטי לשחק, בין אם אלו דעותיו של האיש ובין אם קשריו, קפיצה לאל"מ הינה הדרך הבטוחה להתמודדות על הרמטכליות, לא יעזור, מהכרותי המצויינת כשותף להליך הקידומים ללא קשרים תסיים מקסימום סא"ל וחשוב מאוד לדעת לבחור מסלול בטוח, והוא קיים.. בוגי זו אחת התקלות הפוליטיות הנדושות והקשות, התקלה הגדולה ביותר היא אמנם בני גנץ, שאין לה אח ורע, אבל בוגי כאיש ימין שהוזז טרום הפינוי בגלל זה, עבר לתפקוד על בסיס אישי נוראי טיפשי וחסר תועלת, עובדה, הוא בחוץ בניגוד לאלו שממשיכים עם ביבי ושומרים על מקומם, מקווה שלפחות עכשיו ידע לסתום, להתאפק ולמצוא לעצמו עיסוק מכניס כתוספת לפנסיות השמנות שצבר מהיותו רמטכ"ל (בשכר הנושק ל 100.000 ש"ח לחודש) ועבור לכנסת ולממשלה, מסכן הוא לא, לסיכום, רואים רמטכ"ל מי"ל נכנס לפוליטיקה תתרחקו, מקווה מאוד עבור איינזקוט שיתרחק מהפוליטיקה כמו מאש, חיים פרטיים, עסקים ברמת הנאה עדיפים.
    סגור
  • 32.
    בן גביר
    אילן 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ומשפחתי הענפה נבחר רק בן גביר. לא ביבי ולא טיזי
    סגור
  • 31.
    לךךךך ואל תחזור! (ל"ת)
    מתן פרי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 30.
    השנאה מוציאה את האדם מן העולם (ל"ת)
    פרקי אבות 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 29.
    בוגי
    אזרחית מודאגת 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פתאום קם אדם ומחליט להקים מפלגה.למה?מתוך רצון לשרין כיסא בכל מחיר.אז בוגי טוב עשית שפרשת במקום להתבזות הקנאה העבירה אותו על דעתו.ברוך שפטרנו מעונשו של זה
    סגור
  • 28.
    אורן
    אורן 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הולך בתלם
    סגור
  • אדם גאון גאון
    דוד 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה האדם הכי מתאים להיות ראד ממשלה אדם ישר כמו סרגל אין אצלו שמור לי ואשמור לך0
    סגור
  • 27.
    חבל הפסדנו איש מצויין. כנל חולדאי (ל"ת)
    אהובה 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    יעלון
    אפי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לכל מצביעי כחול לבן, תל"מ יש עתיד, רק לחשוב שאת הקומיקאים האלה בחרתם שימשלו עלינו, פשוט אנשים נבובים ללא שיקול דעת רציני, עצה אל תלכו להצביע.
    סגור
  • 25.
    יעלון לך לקיבוץ לחלוב פרות
    חמודי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רצית להיותראש ממשלה? איפה אתה ואיפה ביבי הוא השאיר לך אבק...
    סגור
  • 24.
    בוגי מונע מקינאה תהומית
    המכבי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין לו דרך. שינאה יוקדת לביבי.מעבר לזה אין לו שום דרך.הצליח לבלבל את כולם בטיפשותו
    סגור
  • 23.
    יעלון
    רפפורט 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שנוא ושונא וקינאה ירדה מנפשנו אוי ברוך שפיטרנו!
    סגור
  • 22.
    "עיתונאים" עלאק
    עוז שרעבי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל ה"עיתונאים" המוזכרים בכתבה אינם טלא מלחכי פנכה של הנאשם מבלפור. המשפט " פרשת הצוללות המומצאת" של דרוקר ויעלון מוכיחה שלא חשוב מה הנאשם יעשה ואפילו ייצא אשם במשפטו הוא יהיה זכאי כי הרי *לא יתכן לא יתכן שהוא אשם הוא הרי קוסם* . בקיצוריש פה 50 קצינים בכירים שמעידים שיש פה כשל אבל את ה"עיתונאים" זה לא מעניין. נהנתניהו היה צריך למנוע בחירות אבל מבחינתו שאנשים יתפגרו ושהמדינה תלך לאבדון.
    סגור
  • 21.
    זה סופו של כל בלון כדברי סיפור הילדים מעשה בחמישה בלוני
    חייט יוסף 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאיזה דרגה הגיע מי שהיה רמטכל בצהל. גם במטכל לא עיטרו אותו בזר ידפנא. מנגלומן שהאיגו והשחצנות היו גבוהות מגובה קומתו. ברוך פטרנו מעולו של זה.שאפילו הילדים כבר היפנימו :"זה סופו של כל בלון"
    סגור
  • 20.
    לא נורא
    גוד 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא נורא יעלון זה סופו של כל בלון....חחחחח
    סגור
  • 19.
    בוגי יעלון
    אנגל 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החופר בור לחבירו בסופו של דבר יפול בו. אנחנו מתקרבים לפורים זוכרים שהמן הכין עץ ולקח סוס בסוף מי היה על הסוס זה הסיפור לצערי יעלון כאחד הלוחמים והמפקדים הנועזים הפך לכלי ניגוח נגד חבירו לנשק וזה סופו עצוב
    סגור
  • 18.
    אמינות ושליחות
    וויס ברוך 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המלעיזים ברור שהם חברים בכנופיית ביבי. השימחה לאד ביחוד שלך אדון ציפורי מובנת. הדבקות שלך ביהודים שמקדשים את סיר הבשר ברורה. אדון ציפורי ההיסטוריה לא משקרת ואותם אנשים ישרי הדרך והאמונה כמו בוגי יחזרו אלינו בגדול בסבב החמישי ואתה את הכובע שאתה חובש תאכל בגדול.
    סגור
  • 17.
    מרעילי בארות התקשורת
    אבי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראו איך צצו הביביסטים מקריאי דפי המסרים מבלפור. האיש שדרש בקול רם לצלול לחקור את מעשה הבגידה הגדול ביותר במדינה, רכישת צוללות וספינות שטח ב 10 מיליארד שקל, במקום רכישת נגמשים לחיילי צהל, פרש! והם חוגגים חוגגים וחוגגים! אחרי הבחירות הרביעיות שבאות עלינו לא לטובה, המושחת מבלפור לא יהיה ראש ממשלה, ומי שיכהן בתפקיד יפתח החקירה ממלכתית של סיפור הצוללות ומניות תוספי הפלדה של נתניהו.
    סגור
  • 16.
    רק בגרופית אבל כבד שיצטרכו לסבול את הטרחן (ל"ת)
    כל יום כל היום 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 15.
    תמיד אמרנו שאין ברכה בהפצת שנאה ורעל
    מולי ברגר 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יעלון עסק בהסתה, פילוג, והפצת שקרים. על בסיס קבוע. קצף בשפתיו וגיצי קנאה ורשע בעיניו. קארמה איז א- ביצי. גם הפעם הנבל הפסיד.
    סגור
  • 14.
    כפר סבא
    יעקב בן שאנן 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בוגי יעלון מנהיג הכי ראוי היום במדינת ישראל. אלה שכותבים ומלכלכים אף פעם לא עמדו בצמתי קבלת ההחלטות המכריעים עם זה בשדה הצבאי או המדיני. אתם כולכם צריכים לזכור שאתם חייבים לבוגי את חייכם. בארה"ב, כאשר גיבור כדמות בוגי נכנס למקום ציבורי כולם עומדים לכבודו.
    סגור
  • 13.
    אדם ערכי ואמין
    בוגי ראוי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה עדיףבכנסת? אסנת מארק???
    סגור
  • 12.
    כמה שינאה מפזר וטוב שבעטו אותו החוצה
    אבי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מה נתן בזמן שהשמין
    סגור
  • מפזר שנאה
    שרעבי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ברור למי אתה מתכוון. מפיץ השנאה הוא היושב בבלפור ולא יעלון שגילה יושרה ואמינות. אבל אותך זה לא מעניין....
    סגור
  • 11.
    בעגלון חוזר לרפת לגרוף חרא שם מקומו הטבעי (ל"ת)
    דן 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 10.
    טוב. קיבלה את. המגיה לך
    דודו 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין מה לחשוב. הרבה מר יעלון הרדום. לחתרנות. אין. שום. תיקווה אפשר. בזמנך. הפני לקרוא. ספרים ולשבת. על. המזך. לדוג. דגים. להסתכל. לאופק. הים. לקחת. אויר צח זמנך. עבר חלף לו
    סגור
  • 9.
    בוגי אפס
    אדי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פחדן שרכב על גבם של אחרים אפס מאופס
    סגור
  • 8.
    בוגי יעלון
    פופר 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ראק לא בוגי יעלון אדם שלא מועיל אדם שבגד בחייל עזריה ואינה עיגאה אעונש של אבוגד בחייל עזריה בוגי יעלון אעם אמר מי שפוגעה בחייל צהל אעם לעולם לא איסח לא וטב שזה קאחה אן מחילה למי שבוגד בחייל צהל בוגי תאוף אבית שאלחה גם בקיבוץ לא רוצים אותחה כולם צוחקים אלחה אומלל של אדם תודה לכול אעם ישראל שלא רוצה ליראות את בוגי יעלון בכנסת תודה לאחם אזרחים טובים
    סגור
  • ראשון לציון
    אריה 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו מה קורה לבן אדם שפולט שטויות
    סגור
  • 7.
    ice-שופר של הימין
    אביבה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 4
    למה אתם מצטטים רק עיתונות ימנית בהקשר הזה?
    סגור
  • ואת שופר של עוכרי ישראל מבית השמאל הבזוי (ל"ת)
    ת י ת פ ג ר ו 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    סיירת הלוזרים
    הזאב 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תודה לך בורא עולם ו כמה שינאה יכולה להיות ביהודי אירופה אנשים בנו מדינה מתו במלחמות וכל זה לחלק אותה למוסלמים שישלמו על מה שעשו ליהודים בארצות ערב אחר כך שידברו על דמוקרטיה
    סגור
  • 5.
    קשה לכל העיתונאים הימניים הקיצוניים
    דיזי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 6
    עם לוחמי צדק שחושפים את פניו של הרודן ברבים ! יום עצוב לישראל !
    סגור
  • 4.
    "עיתונאים"
    אייס אייס בייבי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כפיר אדר כנראה לא יודע מה זה עיתונאים, כי כל השמות שהופיעו כאן הם שופרות.
    סגור
  • 3.
    שיר הטמבל
    אהבל בתלמ 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כולם אומרים לי שאני בסדר אומרים לי ברחוב, היי אתה שם אתה נחמד אבל אני יודע שאני סתם טמבל ואת זה תוכלו לראות מייד כשמישהו פותח לי את הדלת רואה מי בא - סוגר בחזרה בטלפון יודעים שאני סתם טמבל ובגלל זה תמיד תפוס נורא יצאתי אט אני אוהב רגוע כי לאדיוט לא טוב להיות מהר המחשבות מתרוצצות קבוע אבל בראש של מישהו אחר השכם בבוקר קם להתגלח אני רואה עוד טמבל ממולי מה הוא רוצה? עם מי הוא מתווכח? הרי בעצם הטמבל זה אני. באוטובוס תמיד יושב אחורה שלא ידברו עלי מאחורי הגב בבנק הדם תרמתי דם תרמתי תרמתי דם תרמתי רמתי רמתי דם יצאתי אט אני אוהב רגוע כי לאדיוט לא טוב להיות מהר המחשבות מתרוצצות קבוע אבל בראש של מישהו אחר אני בודד והסיבה היא זאתי שמתמיד הייתי בררן אבל בסוף אמצא את האידיוטית שתחלק את החיים עם מטומטם היא בהחלט צריכה להיות אידיוטית שתחלק את החיים עם מטומטם
    סגור
  • 2.
    ברוך שפטרנו מפרצופו המכוער
    ישראל רביב 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 9
    בגדת באלאור עזריה. מבחינתי בגדת במדינה ובצה"ל. עשה נכון ביבי שהיעיף אותך לאלף עזאזל. רק חבל שהוא לא עשה את זה עוד שהיית רמטכ"ל. תנוח על משכבך. ואל תראה יותר את פרצופך המכוער לעולם.
    סגור
  • טוב. בן. אדם. מחוץ. לצבא. ממורמר
    דודו 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביי לך. איש. מרושע חיפשת. את ביבי. ויצאתה. מחוץ. למגרש תמיד אמרתי. שיש. הרבה. נחשים באזור והנה. יצא. לך. מאחורי. הגב למלשנים. לחתרנים. אין. תקווה צא למד. קצת. במקורות. חפש. את עצמך רוח. בלי שום. כיון. הלק
    סגור
  • 1.
    אלאור עזריה סגר מעגל
    ישראל רביב 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 9
    אלאור עזריה סגר מעגל
    סגור
  • טוב עוד. מברבר עבר. זמנו
    דודו 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היי ביי לך. איש. מרושעת. ברברה הרבה. והינה אתה. בחוץ. למיגרש ולחתרנים. ולמלשינים. אין. תקווה קח. את מר. ליברמן. החתרן. הנקמן מפלג. העם. ויצאו. לפתוח. חנות למשקאות. חריפים. ליברמן. מבין בענין. ותמשיחו לחיות. האשליות מרובות. שתי. פרסונות. בלי. שום רמה. ואין. עתיד.
    סגור