תקשורת ומדיה

טראמפ חסום בפייסבוק? זו הפלטפורמה החדשה שהשיק כדי לכתוב

רגע לפני ההחלטה של פייסבוק בעניינו, נשיא ארצות הברית לשעבר פתח בלוג חדש באתר הרשמי שלו בו הוא יכול לפרסם הודעות ככל העולה על רוחו. וגם: מה השם של הפלטפורמה החדשה?
מערכת ice | 
דונלד טראמפ בפוקס ניוז (צילום צילום מסך פוקס ניוז)
נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ השיק אמש (שלישי) בלוג באתר האינטרנט שלו בו הוא יכול לפרסם הודעות שניתן לשתף אחרים בטוויטר ובפייסבוק, אתרים בהם הוא נותר חסום עוד מהמרוץ האחרון לנשיאות בה הוא סומן כמפיץ פייק ניוז והכפשות שעוברות על חוקי הקהילה.
המהלך מגיע יום לפני החלטת מועצת הפיקוח של פייסבוק אינק (FB.O) בשאלה האם לממש את ההשעיה הבלתי מוגבלת של טראמפ מהפלטפורמה. טראמפ נאסר משלל פלטפורמות מדיה חברתית בעקבות ההסתערות הקטלנית של ה-6 בינואר על קפיטול ארה"ב מצד תומכיו.
יועצו הבכיר של טראמפ, ג'ייסון מילר, אמר בציוץ כי אוסף הפוסטים הזה אינו פלטפורמת המדיה החברתית שטראמפ מתכנן להשיק. "יהיה לנו מידע נוסף שיגיע בחזית הזו בעתיד הקרוב מאוד", הוא צייץ.
 
האתר, עליו דווח לראשונה על ידי פוקס ניוז, מכונה "משולחנו של דונלד ג'יי טראמפ" ומכיל פוסטים מטראמפ שניתן לשתף ולאהב. גורם המכיר את הנושא אמר כי הוא נבנה על ידי Campaign Nucleus, חברת השירותים הדיגיטליים שהקים מנהל הקמפיין לשעבר של טראמפ בראד פרסקייל.
ההודעות באתר חזרו על טענתו הכוזבת של טראמפ לפיה הוא הפסיד בבחירות ב-2020 בגלל הונאת נבחרים נרחבת והכפישו את חבריו הרפובליקנים שהיו ביקורתיים כלפיו כמו הסנטור מיט רומני והנציגה ליז צ'ייני. טוויטר ופייסבוק הסירו שניהם תוכן שפורסם מחשבונות אחרים שלדבריהם ניסו לעקוף את האיסור שלהם על טראמפ.
דובר טוויטר אמר כי שיתוף תוכן מהאתר יהיה מותר כל עוד החומר לא יפר את כללי טוויטר אחרת, אך אין אפשרות לנסות לעקוף השעיה - למשל לחקות חשבון מושעה כדי לנסות להחליפו. לדבריו, טוויטר תיזהר בכל מקרים שכאלה. פייסבוק לא הגיבה מיד לבקשת תגובה על האופן בו היא תטפל בפוסטים המשותפים מהחלל החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה