תקשורת ומדיה

ערוצי המנויים נפתחו חינם לתושבי הדרום, מה קורה בערוצים המסחריים?

ערוצי וחברות התקשורת מודיעים על שינויים לאור המצה הביטחוני. חברות הלויין והכבלים הודיעו על פתיחה חינמית של עולמות התוכן שלהם לתושבי הדרום, ומה ישודר בערוצים המסחריים הערב?
שירה יום טוב | 
HOT ,yes (צילום freepik)
שינויים בעולמות השידור והתקשורת בעקבות המצב. אתמול בערב (שני) הוחלפו תוכניות הפריים טיים במהדורות חדשות מיוחדות לאור ההסלמה הביטחונית שהחלה להתפתח משעות הצהריים. היום תוכננה לשידור בערוץ רשת 13 תוכנית "המקור" על משפחת נתניהו אך בעקבות בדחיית השידור מאמש של תוכנית הריאליטי בישול "משחקי השף", הודיעו ברשת כי ישדרו את משחקי השף הערב ברצועת הפריים טיים.
נכון לעכשיו גם בקשת 12 עתידים לשדר הערב את תוכנית הפריים טיים שנדחתה מאתמול והערב תשודר בערוץ "מאסטר שף". בתאגיד הציבורי כבר הבוקר חזרו לשגרה עם שידור רגיל של תוכניות הרדיו באפיק 11, ללא שידור מיוחד, זאת בזמן שקשת ורשת משדרות חדשות.
בנוסף, חברות הכבלים והלווין פותחות מגוון ערוצים מתוכניות המנויים שלהם, חינם לתושבי הדרום וללא צורך בהרשמה.

קרדיט: iStock /פלאש 90
חברת yes פותחת את ערוצי הפרמיום שכוללים את ערוץ האופנה, הריאליטי, השעשועונים, קומדי בר, DIY . עוד יפתחו לתושבי הדרום ערוצי הלייף סטייל, וכל ערוצי הילדים. ללקוחות סטינג נפתחו כל הערוצים שהשירות מציע בחבילה המושלמת כולל ערוצי הפרמיום. הערוצים יפתחו אוטומטית בכל הארץ במהלך הערב ללא צורך בפניה לשירות, באמצעות בחירה באפיקים הרלוונטיים.
גם חברת HOT יאפשרו גישה חינם לתושבי הדרום שיוכלו להינות מתכני החברה. בהוט הודיעו כי בעקבות המצב הבטחוני היברה תפתח מגוון הערוצים, ללא תשלום, עבור לקוחותיה בדרום ובדרום השפלה.
ערוצי הוט שיפתחו לתושבי הדרום הם: ערוץ השעשועונים, ערוץ הריאליטי, ערוץ האופנה, ערוץ טדי, ערוץ ים תיכוני+, ערוץ Foody, ערוץ הסרטים הטורקיים, מגוון ערוצי ילדים ביניהם ערוץ הופ! ילדות ישראלית, ערוץ הכוכבים ומגוון ערוצים בשפה הרוסית. הערוצים יפתחו ללקוחות בשעות הקרובות ועד להודעה חדשה. גם כאן, פתיחת הערוצים מתבצעת באופן אוטומטי ואין צורך ביצירת קשר עם מוקדי השירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה