תקשורת ומדיה

צפו: בנט הציג למראיין רקטה שנפלה בשדרות ותקף: "כמה יהודים צריכים למות?"

ראש מפלגת ימינה בראיון סוער: "לדעתך יותר יהודים היו צריכים למות? כמה יהודים צריכים למות כדי שהעולם ירגיש שזה מקובל", לאחר שהציג את הרקטה תקף: "אם זה היה נוחת בבית המשפחה שלך והורג את המשפחה שלך?"

כפיר אדר |  12
בנט עם מסמך המריבה (צילום צילום מסך ערוץ 20)
נפתלי בנט נמצא לאחרונה בחזית ההסברה של ישראל, עם שורת ראיונות לכלי תקשורת מחו"ל. המראיין ב-RT שאל תחילה על מניין ההרוגים והאם לישראל יש תכנית לסיום הסכסוך הנוכחי ובנט השיב: "התכנית שלנו היא לחסל כל לוחם, מפקד ומפקדה של החמאס, כי ביום שני התחיל חמאס לירות רקטות על ישראל, הם החליטו מתי זה התחיל וישראל תקבע מתי זה יסתיים".
לאחר מכן נשאל על מוות של אזרחים בלתי מעורבים למרות תקיפת חמאס: "אף מוות של אזרחים לא מקובל ולכן אנחנו מתעבים את העובדה שהחמאס משתמש באזרחים כמגן אנושי. 9 אזרחי ישראל נרצחו בשבוע האחרון במתקפה ללא פרובוקציה ואנחנו לא נשב בחיבוק ידיים וניתן לחמאס מתי להתחיל ולסיים כאוות נפשו".

האם האזרחים נחשבים כנזק היקפי: "לא, זה אומר שחמאס הורג את אנשיו בכך שהוא מחביא בפחדנות מאחורי אזרחים את המפקדות שלו ובבניינים ששייכים לבתי חולים או בתי ספר, זו דרך צינית והם נושאים באשמה הישירה לכל מוות, 9 ישראלים נרצחו על ידי חמאס".
האם ההרג מוריד את ישראל לרמה של המחבלים מחמאס: "כפי שאמרתי, ישראלים נרצחים מדי יום ע"י חמאס, למרבה המזל פיתחנו את כיפת ברזל שמגינה על אנשינו, גם חמאס יכול היה לייצר כיפת ברזל, זה פשוט מאוד. תתפרקו מנשקיכם ותפסיקו לנסות להרוג ולתקוף את ישראל ואז יהיה שלום מוחלט בעזה".
הביקורת העולמית בגלל כמות המתים הפלסטינים: "אז לדעתך יותר יהודים היו צריכים למות? כמה יהודים צריכים למות כדי שהעולם ירגיש שזה מקובל. אני לא מנסה להיראות נחמד או לא נחמד, אני מגן על העם שלי ממתקפה ללא פרובוקציה. הימים שבהם ישבנו בחיבוק ידיים ואפשרנו לארגוני טרור להרוג יהודים נגמרו, ואם המספרים נראים מוטים, זה רק כי לישראל אכפת מהאזרחים שלה מאשר החמאס שרוצה להרוג את כולם, הם הרגו יותר מ-20 אזרחי עזה בפגיעות ישירות בבתים שלהם. אם הם היו משקיעים בבניית בתי ספר והעתיד שלהם, היה שלום, ככל שיבנו עוד בסיסי טרור זה יימשך".
חיילי צה"ל על גדר המערכת עם עזה: "לכל צורך, למשל להגן על עצמנו מפני הסתננות של מחבלים. כל האפשרויות על השולחן. אם הייתה פלישה הייתי מספר לך? שוב אתה מדבר על חוסר פרופורציה, אבל בוא אראה לך משהו". כאן הוא הציג רקטה שנחתה בשדרות ליד מיטה של ילד בן 9. מה פרופורציונלי? אם זה היה נוחת בבית המשפחה שלך והורג את המשפחה שלך? מה פרופורציונלי? אם הם רוצים להפסיק את זה, הם צריכים להפסיק להלחם בנו ויהיה שלום".
סיום המערכה: "ההשוואה המוסרית שלך שגויה לחלוטין, ביום שני האחרון פתאום חמאס ירה טילים לעבר ירושלים וערים נוספות בישראל וזו עובדה, אז אין סימטריה או השוואה, לא אנחנו ירינו עליהם. אם הם חושבים שהם יחליטו מתי זה מתחיל ונגמר, הם טועים, אנחנו נחליט מתי זה נגמר וזה יקרה שכחמאס והמפקדים שלו ינוטרלו".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    איש נוכל. לך כבר (ל"ת)
    בלון 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 10.
    בנט
    שלמה 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כול הכבוד חזרת הביתה
    סגור
  • 9.
    דברים נכונים ולעניין!! (ל"ת)
    יפה 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    בנט יכל להיות ראש ממשלה אבל העדיף להיות בובה על חוט
    אחד משלנו 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    פחדן
    סגור
  • 7.
    בנט
    אורה 05/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנט גמר את הקרירה הפולטית שלו...פאסה!
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    כל הכבוד
    אורי 2 05/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשר הסברה הוא יכול להצליח מאד.
    סגור
  • 5.
    הסברה
    קובי 05/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יעזור לנו העולם עיוור ולא מאמין להסברה הערבים הם רוב ויש להם באירופה רוב ובבריטניה ורה"ב העולם נוטה לרחם על תושבי עזה ,חבל שגם אזרחנו לא מעניין את האנטישמיים באירופה וארצות הברית
    סגור
  • 4.
    אם היה אומר את הדברים האלו בממשלת "השיסוי" היא הייתה מת (ל"ת)
    רפי 05/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בנט הפתטי
    גיא 05/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל הופעה שלו מעתה ייזכר כילד הכאפות של ביבי
    סגור
  • 2.
    לא רק נוכל וגנב אלא גם פופוליסט מסריח מכף רגל ועד ראש (ל"ת)
    גועל נפש 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • בנט אחוך
    כל הכבוד לבנט 05/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לבנט
    סגור
  • 1.
    אין ברירה,צריך להתמודד מול תקשורת מעוותת עם עובדות מוצק (ל"ת)
    כל הכבוד בנט 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור