תקשורת ומדיה

דוברי הרשויות המקומיות תומכים בעיתונאים: "לעצור, לפני שזה יעלה בחיי אדם"

ארגון דוברי הרשויות המקומיות בישראל הוציא מכתב הקורא להפסיק את העליהום על העיתונאים. דובר עיריית באר שבע ויו"ר האיגוד: "קורא בשם האיגוד להפסיק את העליהום על העיתונאים, קוראים לציבור בשראל ולמנהיגיו מכל הזרמים"
אביחי דלאל | 
רינה מצליח ודנה וייס (צילום הדר פארוש פלאש 90 צילום מסך 12)
איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל שיגר היום (שני) מכתב פתוח הקורא להפסיק את העליהום על העיתונאים, המכתב יצא לאחר המתקפה האחרונה על העיתונאים ביניהם דנה ויס ורינה מצליח שהחלו להסתובב עם אבטחה צמודה וגם התקווה של צוות כאן 11 מסיקור העימותים בשכונת התקווה
במכתב ששיגר יו"ר האיגוד, דובר עיריית באר שבע אמנון יוסף, נכתב: "איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל מודאג מהמצב המסוכן שנוצר לאחרונה כאשר עיתונאים מאוימים ומסתובבים עם מאבטחים. אנו עדים יותר ויותר על מקרים בהם הותקפו ואף נפצעו עיתונאים המבצעים את עבודתם. האיגוד קורא לעצור את הסחף הזה ואת הגל העכור, לפני שהדבר יעלה בחיי אדם. גם אם ישנה ביקורת על העיתונאים, ראוי לעושת זאת בדרך ארץ, בשיח ולא באיומים על חייהם". 
עוד נכתב כי: "רוב רובם של העיתונאים הם מלח הארץ, אוהבים את המדינה ולא מאויביה. רק לאחרונה ראינו רבים מהעיתונאים מסכנים את נפשם בסיקור מבצע 'שומר החומות' במטרה לדווחלתושבים היושבים בבית. הקשר בין העיתונאים לדוברים הוא על בסיס יומי, לפעמים מסכימים ולעיתים מתווכחים, אך הכל נעשה בשיח ולא חלילה באלימות. אסור לנו במדינה דמוקרטית עם מגוון דעות , כאשר חופש העיתונותהוא נר לרגלה, להפוך למקום מסוכן לעיתונאים".
בהמשך יוסף סיפר על כלך שרוב הדוברים הגיעו מהתקשורת וקרא לציבור ולמנהיגים מכל הזרמים: "לפעול במשותף להורדת מפלס המתח ולאפשר לעיתונאים בארץ לעשות את עבודתם ללא מורא ופחד. על כולנו לשמור על חופש העיתונות, נשמת אפה של הדמוקרטיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה